DwD skrev:nån som har några tipps som jag borde göra direkt på hojjen?,byta olja skall jag göra även om den andra killen just hade gjort det, känns bättre om man gjort det själv,(vilken olja skall man anv?, hur många liter går det?)
lite bilder, men dom blev inte så jätte bra kvallitet.
hur menar du? så jag kan starta den med stödet nere?,yonsson skrev:Olja: Shell ultra 4 rekomenderas. Går i nästan 3 L vid byte har jag för mig.
Moddar: Clip-on! Bästa jag köpt! Och effektsystem om du inte har det på.
Och starta med stödet nere spärr
För det e jävligt störande annars
Finns för 50:- PMa för beställningsnummer/mail
amullo skrev:Eller hör med grabbarna på Ducati Stockholm om du skall dreva ner. De vet vad de snackar om.
TSRD skrev:Skämtar du? Är du köpt eller..?
/T
.
hehe tackar tackaremullo skrev:Jag hoppar in och säger GRATTIS jag med...
"stora lillebror till amullo"
DwD skrev:hur menar du? så jag kan starta den med stödet nere?,
jag stör mig som fan på att stödet åker upp direkt när man ställer hojjen rakt, det kan bara gå fel, (självuppfyllande profetia )
tycker stödet känns lite vekt åxå,men jag är ju paranoid så det ryker om det, kan kolla att bilen är larmad 30ggr innan jag går ifrån den
tackar!..pajo skrev:Grattis som f-n!!!! Kommer att få många roliga mil på den hojen!!!
Håller med Amoullo om att INTE ha ett för brett bakdäck på. Kommer att bli trögare att lägga ner den ordentligt i kurvorna. Ett tips är att flytta upp fotpinnarna då dessa lätt tar i vid "inspirerad" körning , och det är det alltid på ett Monster
Vet att det finns en mycket välfylld katalog med tillbehör, men vill du komma undan till bättre priser så kolla in denna hemsidan http://kaemna.de/cms_en/katalog.htm?&view=seite&seite=1
Bra priser och snabb leverans då de använder UPS och du betalar vid dörren när prylarna kommer (inget skit med VISA-kort över nätet osv...)
Hoppas på fint väder framöver
krylzkvi skrev:Med mindre drev fram kommer det att rassla och tjuta vid motorbroms.
Ducatistockholmverkstan rekommenderade bakdrevsbyte. Dom brukar
veta vad dom pratar om.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024