Ystad

Najib

Medlem
Gick med
22 Oct 2007
Hoj
2007 R1
Nu är humöret tillbaka =) Jag vill ha hojen så vi kan ut och nöta mil!! NÄR den är klar så är det antagligen löst med varvstoppet OCH ett nytt bakdäck :yoparty Köra imorgon få ni göra själv dock =(

@Bunde så sant som det är sagt.. tror inte någon här i denna delen bränner av fler mil på en vecka :hihi

Ingen aning vad det är.. varvstoppet kommer alldeles för tidigt i ALLA växlarna!

hur tidigt???

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Tackar för en go dag Taz och Aidem var gott att få vara ute och köra en runda nu innan min ska in på verkstad en längre tid. Var inget fel på sälskapet heler ju =) Men Taz måste lära sig attt blinka var nära där ett tag att det hade slutat ila ajaj.

Tänkte vi kunde göra en lista med dom som var sugna på att köra på Onsdag och sen äta lite grillat hemma hos mig så vi kan se om det finns något intresse för dett.

1.Bunde
2.
3.

osv...

fan va skönt att köra idag ::)):):):):):)::):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Som vanligt så fick man träffa på Fika persson i skurup när han körde raggar rundan ;)

Men va fan du får inte posta på samma gång som mig ju ^^ men gott var det att kröa idag ja. Men Var var SULIS ?? någon som vett ?

Last edited:

Ola Bonde

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2007
Hoj
2003 Buell XB9R
Ja det har varit gott väder idag, har tyvärr jobbat mesta delen av dagen så det blev bara några kilometer på hojen, men det räcker för att få mig att le stort :)
Hann i alla fall tvätta av den och få bort en massa insekter, jävla skit...

Wolffi

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 1000 "Repsol", cbr 900
Tackar för en go dag Taz och Aidem var gott att få vara ute och köra en runda nu innan min ska in på verkstad en längre tid. Var inget fel på sälskapet heler ju =) Men Taz måste lära sig attt blinka var nära där ett tag att det hade slutat ila ajaj.

Tänkte vi kunde göra en lista med dom som var sugna på att köra på Onsdag och sen äta lite grillat hemma hos mig så vi kan se om det finns något intresse för dett.

1.Bunde
2.
3.

osv...

Men va fan du får inte posta på samma gång som mig ju ^^ men gott var det att kröa idag ja. Men Var var SULIS ?? någon som vett ?

1.Bunde
2. Wolffi
3.

osv...

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Bunde säger: Tänkte vi kunde göra en lista med dom som var sugna på att köra på Onsdag och sen äta lite grillat hemma hos mig så vi kan se om det finns något intresse för detta.
1.Bunde
2. Wolffi
3. aidem

osv...

kom igen nu gott folk grillat e gott:tummenupp

Last edited:

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Vilket väder!! Vilken runda :) Vilka maskiner :yoparty Tack för en toppen dag på landet´s asfalterade vägar Taz & Bunde.
Ruskigt nära mellan Bunde & Taz idag :crash tur att det klarade sig:)
Mitt motorlustmäte var inte stillat riktigt :hihi så det blidde en timme med 3,5 hk med. Nu e jag slö i hela kroppen...

Bunde lade en fin lite bööörn med idag :klappar och så fick vi wheelat litta med
o va mer.......ja just det varvat ut maskinerna fullt ut :yoparty

Bilden skvallrar och vädert i Skanör :)

Bifogat

• alla goda ting e 3.jpg
    alla goda ting e 3.jpg
    183.2 KB · Visningar: 50
Last edited:
Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...