Ystad

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
Bunde säger: Tänkte vi kunde göra en lista med dom som var sugna på att köra på Onsdag och sen äta lite grillat hemma hos mig så vi kan se om det finns något intresse för detta.
1.Bunde
2. Wolffi
3. aidem
4. SirBarret -om japanen är hel, visst dom går ju inte sönder.
osv...

Wolffi

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 1000 "Repsol", cbr 900
Ser härligt ut. Själv har jag suttit barnvakt till 16:00 sen mekade jag med hojen och nu har jag en fungerande fotbroms med fungerande bromsljus. Sen blev det en runda till Sjöborakan, Snogeholm

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Ser härligt ut. Själv har jag suttit barnvakt till 16:00 sen mekade jag med hojen och nu har jag en fungerande fotbroms med fungerande bromsljus. Sen blev det en runda till Sjöborakan, Snogeholm

barnvakt oj oj det låter avancerat. Du skulel varit med oss istället idag ju =).

Fan jag har ett viktigt uppdrag imorgon när jag lämnar in min hoj att övertala dom att låna ut en Rocket 3 som låne hoj till mig skulel villa testa en sån haha

BTW Perzzon dra ett sms elerl ring mig 0709796835 imorgon om du vill ha den där aluminium kåpan svetsad så fixar vi det

Last edited:

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Ni saknade mig och min twin, erkänn! Nu har ni ju kört hela dagen UTAN att ha någon att hacka på osv.. Jag är strax tillbaka i matchen (förhoppningsvis)!!

Fan bunde, att planera sånna events när jag inte kan =( Eller ja, slutar jobba 18 men får långväga gäster kl.20 så det kan ju bli tajt!

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Ni saknade mig och min twin, erkänn! Nu har ni ju kört hela dagen UTAN att ha någon att hacka på osv.. Jag är strax tillbaka i matchen (förhoppningsvis)!!

Fan bunde, att planera sånna events när jag inte kan =( Eller ja, slutar jobba 18 men får långväga gäster kl.20 så det kan ju bli tajt!

Dom har haft någon att hacka på tro mig mig och min engelska älskling =(

Jag jobbar också till 18:00 på onsdag hehe. men blir tid över för mat ändå =)
Nej lung sulis kommer fler gånger förstår att du itne kan komma om det kommer gäster ju inget konstigt med det men du missar fin grillat =)

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Vi kan väl säga som så att du kör ju kanske inte mest aktivt... :7peta

:FU

:mad: :fatta!

klipp dig och skaffa dig ett jobb :hej

Dom har haft någon att hacka på tro mig mig och min engelska älskling =(

Jag jobbar också till 18:00 på onsdag hehe. men blir tid över för mat ändå =)
Nej lung sulis kommer fler gånger förstår att du itne kan komma om det kommer gäster ju inget konstigt med det men du missar fin grillat =)

jag har machete, knogjärn,tårgas, basebollträ och branddyxa hemma , bara att säga till om du behöver backup :D :D :yoparty :yoparty

surt att missa ditt party, men ska själv ha grillkväll på jobbet så det får duga :)

Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Vilket väder!! Vilken runda :) Vilka maskiner :yoparty Tack för en toppen dag på landet´s asfalterade vägar Taz & Bunde.
Ruskigt nära mellan Bunde & Taz idag :crash tur att det klarade sig:)
Mitt motorlustmäte var inte stillat riktigt :hihi så det blidde en timme med 3,5 hk med. Nu e jag slö i hela kroppen...

Bunde lade en fin lite bööörn med idag :klappar och så fick vi wheelat litta med
o va mer.......ja just det varvat ut maskinerna fullt ut :yoparty

Bilden skvallrar och vädert i Skanör :)

fan va synd jag är förkyld och inte kunde rajjsa med er :(
vad gjorde nu bunde och taz??? ska jag ta Taz i örat eller nåt? ;)

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
fan va synd jag är förkyld och inte kunde rajjsa med er :(
vad gjorde nu bunde och taz??? ska jag ta Taz i örat eller nåt? ;)

Ja det var synd för du missade nåt men det kommer fler rundor...va så säker.:tummenupp

:hihi Taz han e litta snicken med blinkers:mad: och bunde missa att det blev grusväg rakt fram samtidigt som vi körde om en bil och att taz svängde vänster, men med halv meters marginal fick bunde stopp på den engelska hästen och räddade situationen medans taz inget märkte :D Jag var lite till sidan sån tur var annars hade jag blivit överkörd men jag såg ju allt hur nära det var och tänkte: FY FAN nu smäller det :näsblod

jag har machete, knogjärn,tårgas, basebollträ och branddyxa hemma , bara att säga till om du behöver backup :D :D :yoparty :yoparty

Tjohoo :blah Ni ska ju först få tag på oss. :skrattaåt och med tanke på hur långt ni kommer innan ni ska på "service" eller annat så lär ni få det svårt. :tungan

Japan rulez :rock

Last edited:

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Ja jag har hoj att köra med på onsdag så jag kör med på runda =) och sen så grillar vi =).

Speed och Taz kommer ni med på rundan eller? Fast klart Taz gör det han säger att Speed inte har något att säga imott om han vill själv =)

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Ja jag har hoj att köra med på onsdag så jag kör med på runda =) och sen så grillar vi =).

Speed och Taz kommer ni med på rundan eller? Fast klart Taz gör det han säger att Speed inte har något att säga imott om han vill själv =)

ja vi kommer!

jaså han säger det?? ska nog prata med honom ikväll när han kommer hem, litta kaxig när inte jag är med hör jag, aj aj, blir att ta tag i örat hör jag. :D

Ja det var synd för du missade nåt men det kommer fler rundor...va så säker.:tummenupp

:hihi Taz han e litta snicken med blinkers:mad: och bunde missa att det blev grusväg rakt fram samtidigt som vi körde om en bil och att taz svängde vänster, men med halv meters marginal fick bunde stopp på den engelska hästen och räddade situationen medans taz inget märkte :D Jag var lite till sidan sån tur var annars hade jag blivit överkörd men jag såg ju allt hur nära det var och tänkte: FY FAN nu smäller det :näsblod

Tjohoo :blah Ni ska ju först få tag på oss. :skrattaåt och med tanke på hur långt ni kommer innan ni ska på "service" eller annat så lär ni få det svårt. :tungan

Japan rulez :rock

hehe får prata litta vet med honom på ALLA fronter ikväll verkar det som! :)

Last edited:

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Fan va det SUGER att inte ha hoj i detta vädret. Sån jävla ångest.. Stod precis ut på gatan och pratade med "kniven" eftersom han körde här förbi. Stod och dreglade hela tiden.. Var till och med borta om i garage och tittade, nej ingen hoj där heller =(

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Fan va det SUGER att inte ha hoj i detta vädret. Sån jävla ångest.. Stod precis ut på gatan och pratade med "kniven" eftersom han körde här förbi. Stod och dreglade hela tiden.. Var till och med borta om i garage och tittade, nej ingen hoj där heller =(

Sörjer med dig Sulan =( Tänk nu när vi är ute och kör på onsdag och tittar på alal majbål och sen äter gott. Och du kan inte köra med för du är hoj lös och missar grillningen gör du också dåligplanering av dig.

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph

Ungefär lika mycket ångest som att stå och titta på hojen i det fina vädret utan att kunna köra den. :gnissla
Du kan köpa min hoj, krånglar aldrig som aprilia. Den är ju ändå för snabb för mig tydligen.

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Ungefär lika mycket ångest som att stå och titta på hojen i det fina vädret utan att kunna köra den. :gnissla
Du kan köpa min hoj, krånglar aldrig som aprilia. Den är ju ändå för snabb för mig tydligen.

Tack, men jag hade nog blivit utesluten från Mach3-gruppen om jag tjöpt den! nej du, Sporthoj (riktig) FTW! :yoparty

ninja_power

motard=sporhojdödare
Gick med
7 Nov 2005
Hoj
GIXER K1:A
hallå , tänkte bara kolla var ni hade tänkt köra ifrån , för jag o en annan kompis e på , vi kör från blentarp

Wolffi

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 1000 "Repsol", cbr 900
Nya sulor är beställda. Både fram och bak blev Metzeler m3 så snart skall det köras på allvar

Last edited:
Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...