Ystad

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Ja du har hellt rätt det var en Ninja man ville ha när man var liten, sen blev man förståndigare och köpte sig en suzkka istället, för man vill inte ha tillbaka moppe känslan :näsblod :yoparty

Har du kört den nya zx10an? Efter 20min på Taz hoj så bleknade sukkan :D

Den får väl ändån aldrig jobba på en aPRILLIA?? :-D

Nä nu får det vara slut på mobbingen!!! *PUNKT*

tyckte du låg rätt så långt bak i backspegeln när vi körde från eslöv sist.. vems pump är det som jobbar????? :tungan

Last edited:

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21

tyckte du låg rätt så långt bak i backspegeln när vi körde från eslöv sist.. vems pump är det som jobbar????? :tungan
Behövs inte, räcker att se, titta lyssna på andra, för att förstå att dom gjort ett misstag. :p

jo men vissa var ju tvunga att försöka hålla ihop gruppen som vissa tydligen hade SVÅRA PROBLEM MED..... dock så lessna jag på att bakomvarande inte dök upp. :)

Last edited:

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Behövs inte, räcker att se, titta lyssna på andra, för att förstå att dom gjort ett misstag. :p

Har du hört nått kass om den? dela isf med dig.. :)

jo men vissa var ju tvunga att försöka hålla ihop gruppen som vissa tydligen hade SVÅRA PROBLEM MED..... dock så lessna jag på att bakomvarande inte dök upp. :)

Den gyllene regeln, alla kör i sitt eget tempo och så väntar man vid korsningar. Gäller inte den längre??

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Ja du har hellt rätt det var en Ninja man ville ha när man var liten, sen blev man förståndigare och köpte sig en suzkka istället, för man vill inte ha tillbaka moppe känslan :näsblod :yoparty

:mad: :felämne Var tusan håller de hus ( Taz & Speedgirl ) hmm....:tungan

Bränslepumpen orkar inte riktigt när den måste jobba tydligen..
Ajfan....hoppas att det ordnar sig nu men det e klart en bra förklaring till att det flyttat sig hela tiden. Får du den till onsdag tror du?

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Ajfan....hoppas att det ordnar sig nu men det e klart en bra förklaring till att det flyttat sig hela tiden. Får du den till onsdag tror du?

kanske imorgon, men marcus hävdar annat ju??? Blir kanske en liten runda till sjöbo OM jag har båge men grillet hinner jag tyvärr inte =(

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
Sulan, se nu till o hjälp mig här... Dom har mobbat dej innan så va nu på min sida ffs. :)

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS