aidem
Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Inte kawa är ju för fan som o sitta på en tändsticka.
Kawa
Inte kawa är ju för fan som o sitta på en tändsticka.
Pump??? Vad är det för pump du snackar om och vad har den med varvstoppet att göra
Den får väl ändån aldrig jobba på en aPRILLIA?? :-DBränslepumpen orkar inte riktigt när den måste jobba tydligen..
Ja du har hellt rätt det var en Ninja man ville ha när man var liten, sen blev man förståndigare och köpte sig en suzkka istället, för man vill inte ha tillbaka moppe känslan
Den får väl ändån aldrig jobba på en aPRILLIA?? :-D
Nä nu får det vara slut på mobbingen!!! *PUNKT*
Behövs inte, räcker att se, titta lyssna på andra, för att förstå att dom gjort ett misstag.Har du kört den nya zx10an? Efter 20min på Taz hoj så bleknade sukkan
tyckte du låg rätt så långt bak i backspegeln när vi körde från eslöv sist.. vems pump är det som jobbar?????
jo men vissa var ju tvunga att försöka hålla ihop gruppen som vissa tydligen hade SVÅRA PROBLEM MED..... dock så lessna jag på att bakomvarande inte dök upp.Har du kört den nya zx10an? Efter 20min på Taz hoj så bleknade sukkan
tyckte du låg rätt så långt bak i backspegeln när vi körde från eslöv sist.. vems pump är det som jobbar?????
Behövs inte, räcker att se, titta lyssna på andra, för att förstå att dom gjort ett misstag.
jo men vissa var ju tvunga att försöka hålla ihop gruppen som vissa tydligen hade SVÅRA PROBLEM MED..... dock så lessna jag på att bakomvarande inte dök upp.
Ja du har hellt rätt det var en Ninja man ville ha när man var liten, sen blev man förståndigare och köpte sig en suzkka istället, för man vill inte ha tillbaka moppe känslan
Ajfan....hoppas att det ordnar sig nu men det e klart en bra förklaring till att det flyttat sig hela tiden. Får du den till onsdag tror du?Bränslepumpen orkar inte riktigt när den måste jobba tydligen..
Var tusan håller de hus ( Taz & Speedgirl ) hmm....
speedgirl försöker göra marCus okristen igen .. tror hon kommer lyckas rätt bra
Var tusan håller de hus ( Taz & Speedgirl ) hmm....
Ajfan....hoppas att det ordnar sig nu men det e klart en bra förklaring till att det flyttat sig hela tiden. Får du den till onsdag tror du?
kanske imorgon, men marcus hävdar annat ju??? Blir kanske en liten runda till sjöbo OM jag har båge men grillet hinner jag tyvärr inte =(
Du har hoj!!! Så ut o kör med dej!!!!
vi får trösta oss med Moto GP ihelgen !!
Du har hoj!!! Så ut o kör med dej!!!!
Det är inget skäl nogjobbar och flyttar så har häcken full ändå
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION