Mmm.. lide jobbigt är det! Hoppas det blir lika fint imorgon, ska KANSKE få tillbaka den då!
jasså fan va kul
jag får min slutet på denna veckan
Mmm.. lide jobbigt är det! Hoppas det blir lika fint imorgon, ska KANSKE få tillbaka den då!
Tack, men jag hade nog blivit utesluten från Mach3-gruppen om jag tjöpt den! nej du, Sporthoj (riktig) FTW!
hallå , tänkte bara kolla var ni hade tänkt köra ifrån , för jag o en annan kompis e på , vi kör från blentarp
Nya sulor är beställda. Både fram och bak blev Metzeler m3 så snart skall det köras på allvar
Ja jag har hoj att köra med på onsdag så jag kör med på runda =) och sen så grillar vi =).
Speed och Taz kommer ni med på rundan eller? Fast klart Taz gör det han säger att Speed inte har något att säga imott om han vill själv =)
men vart samlas ni o kör ifrån
Vi utgår från Staoil/Erikstorget i skurup
Va hoj på onsdag?? Vad har du fått tag på eller blir den klar så fort??
Varför ska ni starta i tazzemarken??? :-DVi utgår från Staoil/Erikstorget i skurup
Varför ska ni starta i tazzemarken??? :-D
Du, hittar ju för fan inte hem utan GPS Alltså tazzemarken....
tazzemarken??? Det är för fan metropolen
tazzemarken??? Det är för fan metropolen
Kommer ha det engelska fullblodet på onsdag som det ser ut nu
Det är bunde som är rajselajter.. ^^
Fråga han med den engelska hojen som drar olja som en Oljetanker..
Kan tro han köpt en Aprilia?
Då skulle du aldrig sållt sulkyn.pratade med honom idag och han skulle tydligen ha en pump från en annan mille F som skulle funka?!?! Fan va jag är trött på detta nu.. JAG VILL JU FÖR IN I HELVETE KÖRA!
Då skulle du aldrig sållt sulkyn.
pratade med honom idag och han skulle tydligen ha en pump från en annan mille F som skulle funka?!?! Fan va jag är trött på detta nu.. JAG VILL JU FÖR IN I HELVETE KÖRA!
Det blir sukki/kawa nästa gång, ja
Inte kawa är ju för fan som o sitta på en tändsticka.Det blir sukki/kawa nästa gång, ja
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|