Vad de hånar vårt heliga mekställe!!! hahahaha
Riktigt bra tråd om ditt bygge mannen. Och roligt att du fått så bra respons på detta monsterbygge!![]()
Kan tilläggas att bilderna inte gör hojen rättvisa då den är så jävla cool och rå, att den sen är ett effektmonster utan dess like gör ej så mycket det heller!![]()
Lycka till med lackningen nu mannen...
Ser riktigt schysst ut! Va blir det för färg sen då?
Framblinkers förresten, ska du köra konventionella fram eller lösa på annat sätt?
Sedan tycker jag även att du ska slänga iväg ett mail till Olle eller Niklas på Bike och höra om de inte är sugna och göra ett reportage på hojjen! Behövs fler reportage på sådna här byggen.
fan vilken brutal fighter & vilka delar du fått tag på, mätaren var porr & just att du bevisat att det blir läckert med kylarvingar på en fighter (vilket jag tänkt haft på min) gör jue saken ännu värre !![]()
Instämmer, jag tycker kylarvingar gör sig bra på en fighter!
Vet du vart man köper sådana eller hade du tänkt snickra ihop egna? Jag antar att de tillverkas specifikt för varje modell eller finns det något slags universal?
Äh, det är ju vinter fortfarande.Sanslöst häftigt bygge. Lacka snabbare! Vill se resultatet![]()
Sanslöst häftigt bygge. Lacka snabbare! Vill se resultatet![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |