Hoppla! Här går man själv i tankar om att kanske skaffa en ZX-12R och bygga om till streetfighter, men har nästan inte sett något om sådana byggen. Så stöter man på den här tråden. Guld värt!
Hur fungerar en ZX-12R som fighter egentligen?
Jag är ute efter något som är någorlunda bekvämt (även för stora människor som jag (202cm)) men med mycket vrid och trevlig effektkurva för härliga wheelies.
Z1000 är lockande, men av vad jag har förstått så är den lite klien i karaktären och kräver mycket varv för att leva upp.
Bygget är för övrigt otroligt snyggt och verkar väldigt väl genomfört. Det är efter att man läser sådana här trådar som det känns som att man har sju tummar mitt i händerna...
I väntan på att lackeraren ska bli klar med grejerna så kan jag dela med mej av test starten med gp-blås!
http://youtube.com/watch?v=eIK9v5GzbVk
va de nån ljuddämpning alls i den?
Äntligen är hojen klar!!! Lackeraren på colorado fick till den sidenmatt svarta riktigt bra, hojen kommer med i nästa nr av bomber magazine!!!
Äntligen är hojen klar!!! Lackeraren på colorado fick till den sidenmatt svarta riktigt bra, hojen kommer med i nästa nr av bomber magazine!!!
Tja,
Grymt bygge! Nu blir det en jobbig väntan på nästa Bomber..
Har precis bokat tid för bänkning av min 12:a med helsystem, filter o PCIII USB, verkar ju lovande med dina siffror...
Fn, nu vart man ju riktigt sugen på att bygga fighter, synd bara att man har tummen mitt i handen. Du kanske är jättesugen på att göra om allting igen...
Hoppas få se en skymt av hojen till sommaren!
Inga fler bilder på det vackra bygget?
Köp nästa nr av bomber magazine kommer i mitten av maj!!
Ska vi va tvungna att vänta på tidningen för att se bilder på det färdiga projektet???
preciis vad ska vi då med denna tråd till
Kan ej lägga upp några bilder här fören bomber har varit ute!!
Får tyvärr vänta ett tag till!
Kan bara säga att jag är helnöjd som en helt annan hoj!!
Så är det ibland.Tråkigt att du inte vill lägga ut bilder förän tidningen kommer ut i handeln
Trodde detta va en tråd där du ville visa upp ditt projekt.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |