Jag måste ju erkänna att när jag skapade denna tråden så lutade det åt en FZ1. Mest pga en fyrcylindrig snurra på 150 kusar.
Jag är antagligen dum, men triplarna tilltalar mig inte - så jag antar att jag måste provköra en för att förstå dess storhet.
Dock så är ju superduken i en klass för sig när man börjar kika runt, vilken jävla hoj! Finns det några riktiga minus med den? Vad ligger soppaförbrukningen på t ex? Serviceintervaller?
Även prislappen på Street3 talar lite emot den. Dock så kan man ju få lås en Speed3 för rätt pengar.
Ändock så känns det någonstans som att SD'n eller FZ1 är vägen att gå för mig. Det skulle vara riktigt skoj att prova på en fyrcylindrig hoj nu efter Kawan, men samtidigt så är twinnen i SD något helt annat än vad jag har nu
Även prislappen på Street3 talar lite emot den. Dock så kan man ju få lås en Speed3 för rätt pengar.
Ändock så känns det någonstans som att SD'n eller FZ1 är vägen att gå för mig. Det skulle vara riktigt skoj att prova på en fyrcylindrig hoj nu efter Kawan, men samtidigt så är twinnen i SD något helt annat än vad jag har nu
Utav dom du funderar på så e superduken ett givet val
Har kört de andra oxå men superduken e något speciellt.
Service e varje 750 mil. vid 1500 e det stora servicen