morecore skrev:2330194Nån som vet någon MC-firma i sverige som har bromsbelägg till ZX6R 98a i LAGER???
Bor just nu i lycksele, ska första hand ringa till Umeå, men är det nån somm vet någon bra kawasaki-dealer så hojta!!
Väääldigt dåliga bromsar nu
Jag fick tag i kawa-dealer i umeå, de hade tillomed på lager!Arne_Duck skrev:2330474Väldigt långt norrut det där..... AvA i Sätra(sthlm) har på hyllan, både standard o bättre.... Större omsättning?
morecore skrev:2330513Jag fick tag i kawa-dealer i umeå, de hade tillomed på lager!
Men huuuj så dyrt, aja, jag hade väntat länge nog.
Så AVA är sveriges största kawadealer i princip?? kan vara bra å veta tills nästa gång...
Bröderna Hörberg i Löddeköpinge (norr om Malmö) är Sveriges enda Kawasaki Center, det innebär att de säljer allt från Kawasaki som vänder sig till konsumenter, typ mc, cross, jetski m m.morecore skrev:2330513Så AVA är sveriges största kawadealer i princip?? kan vara bra å veta tills nästa gång...
-98:an är i stort sett en helt ny hoj så det finns nog inte chans till det tyvärr.Ryno skrev:2333105Är det någon som vet om topp och kammar från en 98 zx6r motor passar på en dito 97:a?
Är inte så haj på kawasaki men har förstått att något hände 98...
Neutral skrev:2333119-98:an är i stort sett en helt ny hoj så det finns nog inte chans till det tyvärr.
2hjul skrev:2338897Hej
passar denna dämpare på min hoj? zx6r 97a
http://www.blocket.se/vi/8418751.htm?ca=6_s
Tack Mvh Tomas
2hjul skrev:2328725Nu har jag köpt mig min första mellan hoj. det blev en zx6r 97a i skit fint skick inte en repa. Har alltit vartit strypt. bilderna vart lite kassa pga solen Ett problem bara är att den är lite seg startad men det är kanske för att den är så pass strypt som den är.
hade bra Tack o Hej
bigbadboy skrev:2339660Riktigt fin hoj!! Köpte en exakt likadan i början av april, -97, 4500 mil, slipon och hela paketet, bra däck, bra paket, 31 000 K.
vad gav du för din?
danneduball skrev:2341996Nu har jag köpt min förstahoj..blev en zx6r -99..nöjd än så länge..trevligt med en tråd..
2hjul skrev:2341743Jag gav 35000 för min .Fina däck,driv paket, 2500mil ny bes.
Tycker det är en underbar hoj att köra övningskör än så länge. billig försäkring oxå 1900 halv halv men då står den på pappa och han får låna ut den. Har du bild på din ? fast den ser lika dan ut hade det varit kul att se vet någon var strypningarna sitter. dom sitter ju i insug men undrar bara om det räcker att ta av förgasarna? sätter ut en lite bättre bild på min konstig att jag inte hittar en enda repa på den på dom nästan 10 åren
Hade bra /Tomas
danneduball skrev:2341996Nu har jag köpt min förstahoj..blev en zx6r -99..nöjd än så länge..trevligt med en tråd..
bigbadboy skrev:2342138Vart bor du ngnstans?
danneduball skrev:2342754tackar! det som fattas på den är en annan slipon..sitter orginal på den=(
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari