Lägg upp i tråden, "alla" vill se
Har lagt upp bild på mitt garage nu hur min ser ut efter lite sågande.
Lägg upp i tråden, "alla" vill se
Har lagt upp bild på mitt garage nu hur min ser ut efter lite sågande.
Ser jävligt bra ut! Men hur har du löst det mer praktiskt? Byggt en ny "låda" under cutsen? Om jag minns rätt har för mig att det såg ut som att lite av "golvet" försvinner om man skulle såga av den längs med kåpkanten om du förstår vad jag menar.
Ser jävligt bra ut! Men hur har du löst det mer praktiskt? Byggt en ny "låda" under cutsen? Om jag minns rätt har för mig att det såg ut som att lite av "golvet" försvinner om man skulle såga av den längs med kåpkanten om du förstår vad jag menar.
Någon som har servicemanualen till en -97:a? Är F modellen som jag letar efter.
Tror jag kan ha det på min andra data.
Kan gå och checka det!
Hade varit kanon om du hade kunnat göra det. Skicka ett PM om du har den så kan vi se hur vi löser överföringen.
Finns det någon vänlig själ som kan ge mig ett mått på KAWASAKI texten på tanken? Skall beställa från dekaltrim men dom har inga exakta mått. Känns pinsamt att hitta en annons på blocket som man "tittar" på för att ta mått. För ska man titta, då ska man ha pengar med sig hehhehe.
Köpte mig även en tankpad hos bikestyle-racing. Fast i min jävla perfektionsskit så blev det snett. Fan jag vill tro att det inte är snett men det är det, men fyller sin funktion gör den iaf =)
Kan ingen kolla måttet då på nån 600 runt 98 års modell???
Skulle vara mer än tacksam!
Någon som har en uppsättning fälgar till en ZX6R -07 till salu. Eller vet var man kan få tag på det?
Vilka/vilken årsmodeller har fälgar som passar 07:an?
tjena,
jag har en 96a och tänkte köpa mig en ny ljuddämpare. dock verkar utbudet vara lite tveksamt.
Vet någon om det finns ett bolt-on från något annat märke eller årsmodell som passar?
det ska vara 3-bultat med 95mm mellan bulthålen.
Tjenare där. Är i språnget på köpa hoj, vet dock inte riktigt vad jag ska ha. Går mellan CBR 600 RR och ZX6r -04. Var å provsatt ZXR idag och gud vad skön den var!
Dock undrar jag vad man ska kolla extra på vid de årsmodellerna? hade gått 1200mil, är 58k ett rimligt pris?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|