ALL TEXT
Hej. tänkte bara lägga upp ett par bilder på min ombyggda zx10
Skall lacka om huggern och kedjeskyddet, någon som vet färgnumret till Pearl Wildfire Orange, årsmodell 2008? Har frågat runt på Kawaverkstäderna men dom får inte fram det.
Tjena alla kawasaki ägare, är väldigt nära på att köpa en zx10 2007 som rullat 1400mil och undrar om 74900:- är ett bra pris ?
Har bromsokar med klossar ifrån en zx14 (zzr14) i klockrent skick, köpt ifrån bike. Passar bolton på ZX10 04/05 (säkert andra också), har nya stålomspunnet i förpackning ifrån bike till zx10r 04. Någon int? PM gärna
från 157 till 158 nåt på en 08! Löjligt lite, vad är vitsen förutom lägre vikt? och akra ska ju ge dryga 14
Säker på att det är helsystem du sett från Yoshi ? Yoshi brukar ge rätt bra med effekt...
Hittar du helsystem akra för 8k är det ruskigt billigt... ett akra slipon brukar kosta 8k oavsett hoj...
Hej. tänkte bara lägga upp ett par bilder på min ombyggda zx10
Nu orkar jag inte stå emot längre, det är dags att byta upp sig från en 06:a till en 11:a!!!
Frågan är bara om det bättre(prismässigt) att köpa den nu eller tidigt på våren?
Vad har ni för erfarenheter av zx-10R 2011, chassi, växlar, köregenskaper, funkar allt som det skall...?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|