ninja4life
Ny medlem
- Gick med
- 12 Mar 2024
- Hoj
- 2021 Kawasaki Ninja 650
Räknar med att jag ska köpa den, men hur mkt arbete kommer det behövas göras på den tror ni? Såg service boken och den såg ändå bra ut. Oljan och filter har byts ofta, bak däck bytes förra säsong. Jag får hojen för ett bra pris, men vill veta hur mkt jag kan förvänta i kostnader för den har ändå åkt mkt. Stack och såg den och märkte inget som var dåligt på den, fick test köra den och den var suverän. Besiktades på plats när jag körde upp ditt och den godkändes utan problem. Oljan, bromsvätska (båda), kylvätska, däck, kedja, drivpaket, osv. Allt såg bra ut vad jag kunde se, och den var helt oskadad verkade det som. Bromslampan där bak var lite lös dock, men tydligen ska den vara så? Detta är inget jag känner till för just denna modellen.
Vad tycker ni? Är ju ändå drömhojen. Men man är ju student och har inte så mkt pengar så vill inte riskera att behöva betala mer än 10 000kr till en verkstad. Vill inte låta dum, jag jobbar åt sidan av studierna så det är inte så jag spenderar allt jag har. Men detta är mitt andra hoj så är inte så kunnig. Vill helst inte falla i nån fälla bara!
Vad tycker ni? Är ju ändå drömhojen. Men man är ju student och har inte så mkt pengar så vill inte riskera att behöva betala mer än 10 000kr till en verkstad. Vill inte låta dum, jag jobbar åt sidan av studierna så det är inte så jag spenderar allt jag har. Men detta är mitt andra hoj så är inte så kunnig. Vill helst inte falla i nån fälla bara!