zx skrev:
2686495Tänker inte sitta och försvara mitt bygge utan smaken är som
och jag har förståelse för allas tycke och smak annars skulle varenda hoj se likadan ut.
Finns det väl ingen anledning till heller, smaken är ju som bekant olika. Det är ju bl.a det som är så kul med hojar, mångfalden, och alla som gör något eget förtjänar respekt för det tycker jag
Kul också att draget fyllde mer en än funktion, makalöst många som verkar hänga (upp) sig på det förutom släpet. Att hojen inte lär komma till sin rätt rent körmässigt med släpet efter är nog alla överens om, men det är ju inte tanken med det heller, och det är ju inte så att det lär hänga på hela tiden som sagt. Jag tycker personligen att idén med det är kanon, det blir så mkt smidigare om man ska iväg nånstans, och exakt hur sportigt är det att lasta hoj och prylar i en buss istället när man ska någonstans
Nu ska man inte kritisera andras byggen egentligen, men ska jag tycka något så är det möjligen att det blev väl mkt av den snygga färgen. Dessutom "dränker" den till viss del inslaget av gult på dynorna, samt färg på bromsok etc. Annars tycker jag hojen blev jäkligt fin, och var en del målet bling bling så har du lyckats över förväntan. Nä, keep up the good work