Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
Såg den IRL idag, sjukt läcker
oki, hoppas att allt blir klart till Elmiamässan, denna hojen vill ja se.Då den bilden togs hade jag precis fått dit solenoiden.Har slipat till hålet med en dremel nu.
Här har det lagts ner tid! Kul med lite eget=)
Men hur har du tänkt med lustgasen? Hur fixar du den extra soppa som behövs till det torra systemet?
för det är väl förgasare.
Vore synd att svetsa hål i kolven efter allt jobb
oki, hoppas att allt blir klart till Elmiamässan, denna hojen vill ja se.
Har ingen aning om jag kommer med.Har inte hört någonting än.Man ska väl komma ihåg att det mesta har jag gjort hemma i garaget och de flesta hojar som ställs ut där har väl någon form av spons bakom sig.
Nja, förra års Elmia var det en kawasaki zx9r med motivlack bl a och den var (svärfarssponsrad): ) så det är nog en hel del hemmapul oxo, personligen värderar jag gedigna hemmabyggen med udda lösningar mer än företagssponsrade neonbyggen så kommer inte din med så har dom höjt ribban väääldigt mycket!
Fick besked idag,jag kom med!!!
Jag har ingen aning,men jag kommer säkert på någon lösning.Men som jag skrev så blir det mest för showbruk.
Har några kompisar som kört med lustgas så de kan nog hjälpa mig hoppas jag.
Vet inte riktigt,men det kommer att vara en hall med bara motorcyklar.Tror att det är c-hallen.
Fick besked idag,jag kom med!!!
Jag har ingen aning,men jag kommer säkert på någon lösning.Men som jag skrev så blir det mest för showbruk.
Har några kompisar som kört med lustgas så de kan nog hjälpa mig hoppas jag.
Torrsystem är till för insprutningshojar, lite trix med en PC eller dyrligt så får du effekt.
Du skulle ha köpt något av dom våtsystem som ligger och dräller i alla garage runt om Falun/Blge sedan dom förbjöd det i Dragracing.
Sen måste jag säga vad jag tycker..
En hoj har inte SLÄPVAGN, köp cab och husvagn iställe...
En kawa ska vara grön, kanske svart...
Sen en väldigt personlig åsikt, VÅGA HATA ELOXERAT!!!! alldeles för amerikanskt och EPA-traktor, fattas bara att du drar dit massa Neonlampor på denna ochså.
Så, nu hatar alla mig.. igen=)
Detta ska bli en bling-bling hoj,och en grön Kawa är snyggt men alldeles för vanligt.Men tur att smaken är som
Tycker lacken och hojen i säg är mycket snygg, riktigt showbygge. Dock har jag lite svårt för vagnen, det är väl 80km/h som gäller för MC+släp?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|