Zx7r projekt

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
z750( gold edition , z400 flattrack, gpz750 82:a eddie lawson edition
fler på hojen även på dotterns 125:a

Bifogat

• Fox 07-03 (40).JPG
    Fox 07-03 (40).JPG
    123.2 KB · Visningar: 169
  • Fox 07-03 (33).JPG
    Fox 07-03 (33).JPG
    67.6 KB · Visningar: 156
  • Fox 07-03 (34).JPG
    Fox 07-03 (34).JPG
    123.6 KB · Visningar: 197
  • Fox 07-03 (26).JPG
    Fox 07-03 (26).JPG
    130.1 KB · Visningar: 205
  • Fox 07-03 (28).JPG
    Fox 07-03 (28).JPG
    117 KB · Visningar: 115

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Det enda jag ser som skulle vara ännu mer blingbling är om ram och sving skulle vara polerade. För allt annat är verkligen bling :tummenupp

per7

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
zx7r-96 och CB500 Four K1 1975
Tjenare Janne! Det vore kul att se den där IRL så att säga. Kanske jag skulle kunna kontakta dig i sommar när jag är uppe i Bjursås för en titt? Såvitt jag kan se så har du sprängt rätt många gränser för hur fräsh en blingad haoj kan bli. Dottern måste även hon vara ganska nöjd eller hur?
Per:squid

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Tjenare Janne! Det vore kul att se den där IRL så att säga. Kanske jag skulle kunna kontakta dig i sommar när jag är uppe i Bjursås för en titt? Såvitt jag kan se så har du sprängt rätt många gränser för hur fräsh en blingad haoj kan bli. Dottern måste även hon vara ganska nöjd eller hur?
Per:squid

Det är bara att komma förbi.Är du i Dalarna på midsommar borde du komma på våran träff,brukar var 400-500 knuttar här.Barnvänlig också med en stuga bara med DVD och Tv-spel även en hoppborg för de mindre.

Har startat den nu också,låter kanon med flattisarna på.Men jag ska inte provåka förrän efter påsk.Vill inte ha några stenskott i lacken före Elmia.

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Det är bara att komma förbi.Är du i Dalarna på midsommar borde du komma på våran träff,brukar var 400-500 knuttar här.Barnvänlig också med en stuga bara med DVD och Tv-spel även en hoppborg för de mindre.

Har startat den nu också,låter kanon med flattisarna på.Men jag ska inte provåka förrän efter påsk.Vill inte ha några stenskott i lacken före Elmia.

Berätta mer om den där träffen i Dalarna..... är det tändsticksträffen du menar? ps spela in ljudet från hojen så vi andra får höra, en liten ynnest för oss på SH ds: ):):)

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Berätta mer om den där träffen i Dalarna..... är det tändsticksträffen du menar? ps spela in ljudet från hojen så vi andra får höra, en liten ynnest för oss på SH ds: ):):)

Träffen heter Masträffen.På midsommardan har vi våran berömda ljudtävling på motorvägen.10 ekipage susar förbi en efter en med en db nivå på ca120db på de värsta.Ca 300 pers hänger efter nätet och är jury.Våran saloon har nattöppet till den sista gästen gått hem.En egen stuga för barnen med tv-spel och en stor hoppborg.Sillbuffé ,dans runt midsommarstång,musik i tre dagar,femkamp,billiga träffpriser på mat &dryck.Se mera på
www.mckt.se.

Kunde inte hålla mig ,det blev en provtur igår.Måste nog bestycka om den litegrann,verkar gå lite snålt på toppen.Men härligt var det.

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Premiärtur med hela ekipaget idag.

Bifogat

• bakifrån.JPG
    bakifrån.JPG
    109.8 KB · Visningar: 124
  • ekipaget igen.JPG
    ekipaget igen.JPG
    124.1 KB · Visningar: 267

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Är man överambitiös när man målar en modell också i samma kulör.skala1/9.

Bifogat

• orange modell.JPG
    orange modell.JPG
    97.2 KB · Visningar: 183
  • smålåpor.JPG
    smålåpor.JPG
    130.7 KB · Visningar: 99

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
inte för att vara grinig men med tanke på hur mycket tid det lagts ner på hojen ser släpvagnen riktigt ful ut.

Det är ju bara en fyrkantig låda. Vet inte om jag minns rätt men på den andra blåa bågen jag såg var släpvagnen lite mer strömlinjeformad iaf.

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
hojen va ju helt klart bling-bling, men släpet behöver ju helt klart ett par schyssta kromfälgar åtminstone

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
inte för att vara grinig men med tanke på hur mycket tid det lagts ner på hojen ser släpvagnen riktigt ful ut.

Det är ju bara en fyrkantig låda. Vet inte om jag minns rätt men på den andra blåa bågen jag såg var släpvagnen lite mer strömlinjeformad iaf.

Pengarna tog slut ,skämt åsido så är den inte riktigt fyrkantig.Den är snedkapad fram.Syns inte på den bilden.Jag satsade mer på innanmätet denna gång.
Den andra vagnen var ett jävla jobb att göra och attfå det att passa ihop.Kände att jag inte hade den tiden och orken nu.Har byggt en till släpvagn åt en kompis den här vintern också.Tror jag ska låsa igen garaget och inte vara där på en månad nu känns det som..

Bifogat

• hela ekipaget.JPG
    hela ekipaget.JPG
    113.2 KB · Visningar: 229

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Pengarna tog slut ,skämt åsido så är den inte riktigt fyrkantig.Den är snedkapad fram.Syns inte på den bilden.Jag satsade mer på innanmätet denna gång.
Den andra vagnen var ett jävla jobb att göra och attfå det att passa ihop.Kände att jag inte hade den tiden och orken nu.Har byggt en till släpvagn åt en kompis den här vintern också.Tror jag ska låsa igen garaget och inte vara där på en månad nu känns det som..

Ok, förstår dig. Önskar själv att jag hade orken och ekonomin att göra ett eget projekt. Mitt enda projekt blir att få ihop 250'n jag köpt så billigt som möjligt, färgen på ramen blir Scania-motorblocks grafitgrå :D

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Här finns ett ljudklipp från min hoj efter att lokaltidningen varit här och gjort ett reportage.Kika längst upp till höger så ska den finnas med under bildspel.

www.dalarnastidningar.se

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...