fler på hojen även på dotterns 125:a
Tjenare Janne! Det vore kul att se den där IRL så att säga. Kanske jag skulle kunna kontakta dig i sommar när jag är uppe i Bjursås för en titt? Såvitt jag kan se så har du sprängt rätt många gränser för hur fräsh en blingad haoj kan bli. Dottern måste även hon vara ganska nöjd eller hur?
Per
Det är bara att komma förbi.Är du i Dalarna på midsommar borde du komma på våran träff,brukar var 400-500 knuttar här.Barnvänlig också med en stuga bara med DVD och Tv-spel även en hoppborg för de mindre.
Har startat den nu också,låter kanon med flattisarna på.Men jag ska inte provåka förrän efter påsk.Vill inte ha några stenskott i lacken före Elmia.
Berätta mer om den där träffen i Dalarna..... är det tändsticksträffen du menar? ps spela in ljudet från hojen så vi andra får höra, en liten ynnest för oss på SH ds: )
inte för att vara grinig men med tanke på hur mycket tid det lagts ner på hojen ser släpvagnen riktigt ful ut.
Det är ju bara en fyrkantig låda. Vet inte om jag minns rätt men på den andra blåa bågen jag såg var släpvagnen lite mer strömlinjeformad iaf.
Premiärtur med hela ekipaget idag.
Pengarna tog slut ,skämt åsido så är den inte riktigt fyrkantig.Den är snedkapad fram.Syns inte på den bilden.Jag satsade mer på innanmätet denna gång.
Den andra vagnen var ett jävla jobb att göra och attfå det att passa ihop.Kände att jag inte hade den tiden och orken nu.Har byggt en till släpvagn åt en kompis den här vintern också.Tror jag ska låsa igen garaget och inte vara där på en månad nu känns det som..
Här finns ett ljudklipp från min hoj efter att lokaltidningen varit här och gjort ett reportage.Kika längst upp till höger så ska den finnas med under bildspel.
www.dalarnastidningar.se
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |