zx9- 98

Superjet

hhmmmm
Gick med
8 Dec 2003
Ort
gävle
Hoj
såld
hallo!fan jag såg här på forumet för ett tag sen att nån lade ut bikes test av en zx9 -98 men hittar inte på det nu. nån som vet var?köpte en sån nyss o skulle vara kul o läsa.
 

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Ort
Valbo
Hoj
Hogtech
kika på bike´s hemsida då finns nog där någonstans :tummenupp
föresten man får väl gratulera till kortet då!!! :banana för vistt körde väl du upp nyligen va?? själv kuggade man i onsdags på garagevendningen men nu är en ny tid bokad och övning ger färdighet men man fick ju inte tid förns i börgan av augusti hoppas då annars så får man väl gå körskola nästa år då det jävligaste är ju att man köpte sig en gixxer i vintras som man vill ut och piska :yoparty
 

bunny rabbiT

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Hudiksvall
Hoj
Blata Quadard
Superjet skrev:
hallo!fan jag såg här på forumet för ett tag sen att nån lade ut bikes test av en zx9 -98 men hittar inte på det nu. nån som vet var?köpte en sån nyss o skulle vara kul o läsa.

:tummenupp
img40c4c9d36489e.jpg
 

Superjet

hhmmmm
Gick med
8 Dec 2003
Ort
gävle
Hoj
såld
kanonbra. får grattulera till faderskapet då korpe.uppkörningen fixar di nästa gång. synd att man ska bli så nervös och det gör inte saken bättre. hade tur o klarade mig jag. precis den artkeln letade jag efter bunny. :tummenupp
 

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Ort
Valbo
Hoj
Hogtech
Superjet skrev:
kanonbra. får grattulera till faderskapet då korpe.uppkörningen fixar di nästa gång. synd att man ska bli så nervös och det gör inte saken bättre. hade tur o klarade mig jag. precis den artkeln letade jag efter bunny. :tummenupp


tog du kortet privat??
 

Superjet

hhmmmm
Gick med
8 Dec 2003
Ort
gävle
Hoj
såld
japp. blev typ bara 1200:- samanlagt.men hade väl lite tur också. körde faktiskt ner i en kon i banan och glömde blinkersen på i stan. kanske beror på vad dom e på för humör också.verkar iallafall så.
 

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Ort
Valbo
Hoj
Hogtech
ja när jag höll på att lasta hojen på släpet efter uppkörningen så kommer det fram en gubbe ifrån en körskola (det var två killar ifrån en körskola som körde upp samtidigt som mig) och sa att jag inte skulle ha kuggat på garagevändningen och då blev man ju ännu mer förbannad :mad:
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Superjet skrev:
hallo!fan jag såg här på forumet för ett tag sen att nån lade ut bikes test av en zx9 -98 men hittar inte på det nu. nån som vet var?köpte en sån nyss o skulle vara kul o läsa.

Kul å läsa???? du vet väl hur den går :dummer du kommer iaf inte om mej när de blir kurvigt :blah
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Superjet skrev:
höhöhö,fixa din koppling istället du sadam. :7peta

Haaa den är hel nu :arsele

Å korpe de e inge fel på varken yamaha eller suzuki. Men du kommer bara se mitt bakljus iaf :fart för du har en blysläde muhahaha
 

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Ort
Valbo
Hoj
Hogtech
Sadam skrev:
Haaa den är hel nu :arsele

Å korpe de e inge fel på varken yamaha eller suzuki. Men du kommer bara se mitt bakljus iaf :fart för du har en blysläde muhahaha


hehehe jasså du tror det du :rofl det ska vi nog ta reda på men så jävla kass som jag är och köra :va så lär det inte bli förns nästa sommar tänkte gå körskola då men en ny tid är bokad till uppkörning men skiter det sig då så blir det som sagt skola nästa år :huvet :huvet :huvet
 

TbA

Sandman coming...
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Falun
Hoj
Vägkungen
Wiseguy skrev:
Se vad jag lyckades hitta på nätet ;)

Ladda ned och spara..

http://img19.imageshack.us/img19/9033/AoMCKawasakiZX-9R1.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/8198/AoMCKawasakiZX-9R2.jpg

Vill du ha begaganattest av ZX-9R av tidigare årsmodell så säg till..

hehe.

..och här gnälls det på Bike?

Detaljmissar ZX9 -98
1. Att kutsen saknar bagagekrokar..
2. Saknar indikation om kvarvarande bränslemängd.
Här får man lita till en gamal hederlig bensinkran och trippmätare
3. Instrumenteringen....men visningen är analog...vilket inte gör någon ledsen glad.


1. Bagagekrokarna sitter under sadeln och fälls fram när dom skall användas.
2. Min nuvarande hoj har en "bränslemängdsmätare" som visar tom tank när cirka 8 liter
återstår. Har mycket hellre en reservkran som ger mig 3-5 liter soppa vid skifte. Nu är
man tvugen att tanka i förtid pga osäkerheten.
3. Sporthojar SKA ha analog varvräknare. Nu har Kawa och några till digitala varvräknare
och får kritik (med all rätt) av samma tidningar som kritiserade analoga. :va



Till Superjet.
Grattis till en underbar hoj.
:tummenupp
 

Superjet

hhmmmm
Gick med
8 Dec 2003
Ort
gävle
Hoj
såld
superjet=tommy. heter superjet bara för att jag åkte jetski men inte i år. du då ebbe hörde att du köpt björns maskin,har du åkt nått än?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top