Men nu har de fan brunnit i allafall!! Ringde Bilsport o MC o kollade på priser.. De erbjöd EN och endast En försäkring. Trafikförsäkring på 20000kr om året. Jepp,ni läste rätt. 20000kr . Va fan de är ju ingen månraket jag ska ha utan en zx-9 från -02.
Är det min plånbok som är torr som en 85 årig tants mussla eller kan de va så att det är inihelvete för dyrt? Ja jag vet inte...
En liten fråga till er som har äldre zx9r 1994-1996.
Era kylarvingar som ni har (mellan sidokåporna och ramen), sitter dom fast i luftkanalerna som går till luftburken eller är det lösa kåpor som döljer luftkanalerna?
Ska bygga lite på hojen så jag är tacksam för bra svar
Oki vi gör ett nytt försök.
Jag menar kåpan som jag har ringat in på bilden (både höger och vänster sida så klart).
Sitter dom fast med rören som går in till luftburken eller kan man ta av kåporna så dom inte sitter ihop med rören till luftburken.
Dom är där alltså för att det bara ska se snyggare ut.
Hoppas det blev bättre nu
Är ny både på forumet och inom mc-världen då jag har planerat att ta kortet nu i sommar och är sugen på en ZX-9R som finns på blocket http://www.blocket.se/skaraborg/Kawasaki_ZX9_R_Ninja_33400890.htm?ca=11&w=1&last=1 Vad har ni som kan maskinerna att säga om denna? är den värd priset? Vad göra åt kopplingen som verkar vara på g att ge upp?
Tack, bra att veta. Då blir den provkörda boken lite mindre intressant.
Har någon en bra förklaring till varför man skulle kunna få det vingliga beteendet vid inbromsning? Bromsarna vibrerade inte så skivorna var inte skeva
Boken?! Skriver du från Android?
Det kan bero på däck, däcktryck, framgaffel och sittställning. Antagligen en kombination.
Tjena!
Jag är rätt ny här på forumet och tog mitt körkort i förrgår . Har ägt en zx9r sen i februari men har inte kört den förrän nu då jag övningskörde på en er6. Jag är inte riktigt nöjd med färgsättningen på hojen, den har lite för mycket inslag av turkos och lila i mitt tycke. Vad tror ni om foliering? Jag har aldrig sett en folierad hoj. Färgtips är alltid välkommet, själv har jag mest spanat på svart och vitt. I samma veva ska ja självklart byta blinkers och ta bort handtagen där bak.
Jag kan inte annat än hålla med. Jag har för mig att jag räknade till 7 olika färger på min hoj som är likadan som din. Jag tycker inte den är ful, men det är lite väl många och starka färger. I år ska min bli svart och guld, så det får inte du ta Svart och vitt funkar alltid. Jag har sett ett par gröna och vita också, det kan bli riktigt snyggt.
Mina fälgar är gråa, men jag kanske lackar om dem till hösten.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |