zxr750 -89 köp

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
NigHtHawK skrev:
2243615 såja.. nu äntligen har turen varit med mig.. hoj fanns kvar och va i fint skicka... hade ställt in mig på de värsta men vart positivt överaskad... gav 18k för den för att framdäcket va lite slitet men godkänt i besiktining men de prutades på... sitter yosimura ( stavning ) system på så de låter ju riktigt gott...

har tillbringat hela dagen på den och vilken hoj de e.. finns ju hur mycke effekt som hellst att ta av... och jag som e van med en gsx750 -84 tycker ju att denna e hur smidig som hellst...

dock ska jag synka förgasarna i morn för meken på affären där jag köpte den sa att de skulle behövas... och en kompis har både utrustning och kunskap så vi skulle fixa de i morn...

så nu e man glad :banana

grattis...du blir nog nöjd :)

NigHtHawK

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
Skogen: KTM 400 EXC -02 / Vägen: FZR1000 -89
ozeo skrev:
2243637 grattis...du blir nog nöjd :)

ja än så länge e jag kanon nöjd.. satt som gjuten på den med mina 176 cm.. knäna perfekt i urgröpningarna... visst de saknas nån skruv på nåt ställe i kåpan och nån liten bit av en dekal typ nån mm e borta men jag betalade ju bara 18 tusen för den så... måste ju ha nåt att göra i vinter med hehe

men maskinelt e de på topp.. startar direkt och spinner fint.. och får jag fuggarna synkade i morn så blir de nog super... dock har den ju gott 5800 och man har ju läst rapporter om att ventilerna ger sig vid 6000 så man får se om de sker... dock e stora 4200 servicen gjord och den e servad på firma för de har jag en massa kvitton på.. så den e nog fint skött

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Hoj
Wildstar 1600 -03
NigHtHawK skrev:
2243685 ja än så länge e jag kanon nöjd.. satt som gjuten på den med mina 176 cm.. knäna perfekt i urgröpningarna... visst de saknas nån skruv på nåt ställe i kåpan och nån liten bit av en dekal typ nån mm e borta men jag betalade ju bara 18 tusen för den så... måste ju ha nåt att göra i vinter med hehe

men maskinelt e de på topp.. startar direkt och spinner fint.. och får jag fuggarna synkade i morn så blir de nog super... dock har den ju gott 5800 och man har ju läst rapporter om att ventilerna ger sig vid 6000 så man får se om de sker... dock e stora 4200 servicen gjord och den e servad på firma för de har jag en massa kvitton på.. så den e nog fint skött
grattis, härligt att det löste sig till slut . det är väl en hel del kusar i den cykeln? :banana

NigHtHawK

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
EvilPepe skrev:
2244072 grattis, härligt att det löste sig till slut . det är väl en hel del kusar i den cykeln? :banana

ja de finns så de räcker och blir över... 145 hp enligt tillverkaren...
fick nyss reda på att han som ska hjälpa mig med förgasar synkningen e samma som köpte en silvrig fzr på 170 hp som låg på blocket och jag va på men han inte... så nu jeklans ska jag prova den idag me hehe.. han säger att de e nåt i hästväg

nä nu ska jag ta en kopp kaffe så ska jag ut och glida :banana :banana

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Hoj
Wildstar 1600 -03
NigHtHawK skrev:
2244325 ja de finns så de räcker och blir över... 145 hp enligt tillverkaren...
fick nyss reda på att han som ska hjälpa mig med förgasar synkningen e samma som köpte en silvrig fzr på 170 hp som låg på blocket och jag va på men han inte... så nu jeklans ska jag prova den idag me hehe.. han säger att de e nåt i hästväg

nä nu ska jag ta en kopp kaffe så ska jag ut och glida :banana :banana
ojoj..måste ju gå som ett nyligen brännskadat 0ll0n..hehe jag ska nog inte vässa zxr:en är helnöjd med pulvret i den, skulle kanske fräsha upp den i lacken och byta lite fästen som är skabbiga.
Men det sparar jag till vintern.

NigHtHawK

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
EvilPepe skrev:
2245204 ojoj..måste ju gå som ett nyligen brännskadat 0ll0n..hehe jag ska nog inte vässa zxr:en är helnöjd med pulvret i den, skulle kanske fräsha upp den i lacken och byta lite fästen som är skabbiga.
Men det sparar jag till vintern.

oja.. de finns så de räcker.. va ut på en fin raka idag och smälde upp den i 180 och vred man mer så stack den som om man hade axxat på 1:an.. vågade inge mer men de verkade som om de aldrig va nog... fanns axx hela tiden.. dock e detta min första riktiga sport hoj så jag har inte så mycke att jämnföra med men de räcker då till att köra ihjäl sig med mindre så att säga..

men den e sjukt stabil... 180 va inga problem.. gick som på räls

halls

Medlem
Gick med
26 May 2005
Hoj
Ducati Monster
hej!
vad tror ni om at köpa en zxr som gått närmare 9000 mil. är en polares polare typ som ska sälja för han behöver cash. ser mycket bra ut och verkar inte vara några större problem med den. vad ska man lägga för skam bud på den?

ozeo

Gick med
12 Sep 2004
Hoj
halls skrev:
2345482 hej!
vad tror ni om at köpa en zxr som gått närmare 9000 mil. är en polares polare typ som ska sälja för han behöver cash. ser mycket bra ut och verkar inte vara några större problem med den. vad ska man lägga för skam bud på den?
årsm?

förresten grabbar..när ska man starta en zxr750 tråd då? :D

jojon80

grussprut is da shit!!!
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
ja 4 stycken!!!
ozeo skrev:
2346622 årsm?

förresten grabbar..när ska man starta en zxr750 tråd då? :D

jag är på! förresten.. den bytte ju namn till zx7r när min kom -96. Men vafan det är ju samma cykel. Starta en du OZEO! :tummenupp

ozeo

Gick med
12 Sep 2004
Hoj
jojon80 skrev:
2346940 jag är på! förresten.. den bytte ju namn till zx7r när min kom -96. Men vafan det är ju samma cykel. Starta en du OZEO! :tummenupp
jag törs inte...tihi :rodnar

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...