Ktm "snömoped" Byggtråd

drivhjul...

Jag undrar var du har köpt drivhjulet billigast?:confused:

Har själv börjat byggt i sommras, men har lagt det på is...
Hade lite problem med drivhjulet, tänkte inte så långt att man kunde använda drivhjul från en fyrhjuling.

Jag undrar var du har köpt drivhjulet billigast?:confused:
Har själv börjat byggt i sommras, men har lagt det på is...
Hade lite problem med drivhjulet, tänkte inte så långt att man kunde använda drivhjul från en fyrhjuling.

Köpte mitt för 650 pix på Kalix maskiner i Luleå, dom säljer snöskotrar o fyrhjulingar...hjulet kommer ifrån en bandsats till polaris ,om du ringer till Kalixmaskiner o frågar efter Ingemar så fixar han fler hjul:tummenupp
0920-88466 / Peter

fan va ballt måste bygga ett eget kitt till crossen jag å
byggde du navet i järn eller alu

och du skulle inte kunna lägga up filmen igen den verkar inte funka

filmen funkar inte för mig. Kan du inte lägga ut den på youtube och länka? Hör av dig. Jag tycker detta var riktigt intressant!

snömoped

Tackar! har sålt första kittet ,som nu sitter på en -08 sxv 550:yoparty

Har köpt en cr 500 som ska kittas lite grann :D :D :D
hejsan! undrade om det är en lång x12 eller en kort skena som du har använt? har själv tänkt använda en kort x10 skena men vet inte om den räcker till, har inte gjort klart navet än så det är svårt att veta!

hejsan! undrade om det är en lång x12 eller en kort skena som du har använt? har själv tänkt använda en kort x10 skena men vet inte om den räcker till, har inte gjort klart navet än så det är svårt att veta!
Jag har använt en kort xtra 12 skena....kittet som jag bygger nu så kommer skenan kortas för att jag ska ha 210mm vändhjul:)

Har en polare som säljer sånna kit...Attrax tror ja de heter....Hör av dig så kan du få nr om de kan va till nån hjälp....Mvh Nicke

Grymt imponerande bygge tede-77!
Folks kunnande och fingerfärdighet överraskar fortfarande.

Men, som tidigare sagts, skulle någon kunna lägga upp filmen på nytt eller på någon annan server? Skulle vara väldigt intressant att se ett klipp! :D

Jag tror att det måste kännas rätt meningslöst att köra en sådandäringa maskin. Är det inte bättre att köpa en skoter med en gång?

Upp med en film och visa hur kul det är....

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick