Hur får man tjejen att vilja ligga?

Det är då man kan göra en Teo. :tummenupp

Vågar inte utstå domen, där SH agerar både domare och bödel, så det är nog bäst att låta bli. :gnissla

Sedan är det ju faktiskt så fantastiskt mycket roligare ifall tjejen är med på det som händer! :tummenupp Att det sedan i praktiken ofta känns som om tjejerna vore medvetslösa är ju en annan femma. Inte ofta jag träffat på en kvinna som vet vad en man vill ha. Vi däremot ska tydligen vara experter för att vi ska duga; kunna hela kvinnans anatomi utifrån och in, som den bästa läkaren, samtidigt som vi extraknäcker som Dr. Phil. Helst ska vi även vara poliser eller brandmän när solen gått ner. :D

Vågar inte utstå domen, där SH agerar både domare och bödel, så det är nog bäst att låta bli. :gnissla

Sedan är det ju faktiskt så fantastiskt mycket roligare ifall tjejen är med på det som händer! :tummenupp Att det sedan i praktiken ofta känns som om tjejerna vore medvetslösa är ju en annan femma. Inte ofta jag träffat på en kvinna som vet vad en man vill ha. Vi däremot ska tydligen vara experter för att vi ska duga; kunna hela kvinnans anatomi utifrån och in, som den bästa läkaren, samtidigt som vi extraknäcker som Dr. Phil. Helst ska vi även vara poliser eller brandmän när solen gått ner. :D

Är säkerligen minst lika många cheyer därute som inte har en aning om vad dom håller på med.:tuttar

Okej förstår vad du menar.... men om vi säger så här då istället...

Ett ordspråk som vi använder i företagen härhemma...
"En nöjd kund för med sig en ny kund. En missnöjd kund tar med sig 10 kunder." Oavsett om det är affärer eller 6. Rykten sprider sig snabbt oavsett. Vi tjejer gillar att snacka och skvallra med varandra om ALLT. En kille känd för sina 4 sekunder kommer att bli dissad om han inte kan kompensera sitt ligg med något annat. Jag tror alla vet att killar som har rykte om sig att vara som en "hingst" i sängen får mycket ligga oavsett. Tjejer blir nyfikna på såna rykten om den ultimata älskaren och vill gärna prova på. Å precis som du säger tekniken eller utrustningen har ju ingen betydelse förrän innan man står utan kläder. Men tänk på att vi tjejer tjattrar med varandra. Tyvärr...

Så igen.... kommunicera mycket. Lär er vad tjejer vill ha... finns säkert många böcker om sånt i såna butiker du jobbar?? :va Vet att de har en sån bok i Uppsalas erotikbutik.... "Vad kvinnor vill ha..." iaf. Satsa på teorin innan ni går på praktiken precis som med MC-kortet.... Går ju inge vidare att köra om man inte ens teoretiskt vet hur man ska göra....

Lite funderingar här:
Killar som har hingstrykte= tar man väl inte ens i med tång, dom är sannolika smitthärdar.
Teori och praktik är ju lite skilda saker och killar som läser för mycket "vad kvinnor vill ha" blir bara tekniska och skittråkiga. Sex ska vara spontant och är inget man kan läsa sig till.
Snabbisar är grymt underskattat:yoparty
Storleken på killens attiraljer tjafsas det alltid om som om det är livsavgörande. Varför? Redan på 80-talet tjoade Susanne Lanefelt hysteriskt KNIIIP i tv-rutan, trodde alla tjejer kunde det tricket.

Men hur killar ska göra för att få tjejer i säng har jag ingen aning om faktiskt, men nåt jag hört är:killar raggar och tjejer väljer:D

har ni så svårt att få ligga??
har alltid undrat varför det alltid stoppar på den kvinnliga sidan. varför säger så många nej till sex?? :va

Ligga?

Men hur killar ska göra för att få tjejer i säng har jag ingen aning om faktiskt, men nåt jag hört är:killar raggar och tjejer väljer:D

Jag har faktiskt stött på tjejer som inte alls går med på att man raggar på dem, för de vill ragga själva. Så de raggar tillbaka lite senare istället :va Ni är ett otroligt komplicerat släkte...

Edit: En till sak jag märkt är att det är lättare att ragga äldre tjejor (20+ i mitt fall), det är bara sitta och hålla med när de pratar en timme eller så, sen blir det ligga :yoparty

Så ni grabbar som är jämngamla med mig (fjollhoj +1)... Ragga 22+are! Man behöver varken magrutor eller bmw med basar! (att få en 14-18åring på rygg utan bmw med bompelåda... glhf!)

Last edited:
En till sak jag märkt är att det är lättare att ragga äldre tjejor (20+ i mitt fall), det är bara sitta och hålla med när de pratar en timme eller så, sen blir det ligga :yoparty

Så ni grabbar som är jämngamla med mig (fjollhoj +1)... Ragga 22+are! Man behöver varken magrutor eller bmw med basar! (att få en 14-18åring på rygg utan bmw med bompelåda... glhf!)

Jag har lyckats :tummenupp Fast nu har vi ju legat med varandra typ 400 gånger och har haft ett fast förhållande under 2½ år så det kanske inte räknas :D :)

Btw. hon är 18 :tungan

Ligga?

Jag har faktiskt stött på tjejer som inte alls går med på att man raggar på dem, för de vill ragga själva. Så de raggar tillbaka lite senare istället :va Ni är ett otroligt komplicerat släkte...

Edit: En till sak jag märkt är att det är lättare att ragga äldre tjejor (20+ i mitt fall), det är bara sitta och hålla med när de pratar en timme eller så, sen blir det ligga :yoparty

Det där lät väldigt komplicerat med att ragga tillbaka senare.
Men, för att helt frångå ämnet, vad betyder glhf?

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back