750-R
En dag på banan-andligt lavemang
- Gick med
- 26 Jun 2003
Ser seriöst ut, men det äju du så jag är inte förvånad. Blir nog en bra säsong detta.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas på det!Ser seriöst ut, men det äju du så jag är inte förvånad. Blir nog en bra säsong detta.![]()
När ska vi få se bilder på Olle´s nya motivlack?!?!
Läste nyhetsbrevet från NRS alldeles nyss. Nog är det väl rent förjävligt hur man som banägare kan fälla denna kommentar: Bokningarna på banan inkommer i en för banbolaget positiv takt, så utifrån det så finns inget akut att lösa.
Jag tror mig veta att 100 % som hyr banan gör det i tron att säkerhet m.m. är tipp topp.
Nog kan jag locka fram den om vi tror att det hjälper.dax för RJ att ta fram skrivartalangen och meddela tidningarna...
Nog kan jag locka fram den om vi tror att det hjälper.
Nej nej, inget sånt snusk. Jag menade att du skulle skriva en insändare.
Är det ingen som har några däckvärmare liggande som jag kan köpa?
Kan även köpa endast främre värmaren då min bakre fungerar.
Läste nyhetsbrevet från NRS alldeles nyss. Nog är det väl rent förjävligt hur man som banägare kan fälla denna kommentar: Bokningarna på banan inkommer i en för banbolaget positiv takt, så utifrån det så finns inget akut att lösa.
Jag tror mig veta att 100 % som hyr banan gör det i tron att säkerhet m.m. är tipp topp.
Gör vi?NRS gör rätt som bojkottar körningarna iår.
Är det något vi kan göra för att påskynda den processen?För att få tillbaka licensen på banan krävs ytterligare lite jobb. Dessa "SVEMO-jobb" hade de tänkt teckna avtal om inom en snar framtid. Det är dock inte klart ännu så det är väl för tidigt att ropa hej ännu. Men det verkar ju väldigt lovande.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |