Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Eller någon som vill ha massor av förskottsbetalningar swishade till sig eftersom han av olika skäl inte kan lämna ut hojen just idag.
Ser ut att vara "kärringen" som annonserar. Om nu inte Christian kallar sig Frida andra tider på dygnet.Nån som är i blåsväder
Kl 15.00 var annonsen borta från Blocket....
"Motorcykeln har tvåtaktsmotor och är köpt ny 1983. Den har använts fram till ca 1988-1990 för att tävla med i motocross vid uppskattningsvis 10-15 tillfällen men även vid något enstaka tillfälle nyttjats för att tävla med i enduro. Under ovanstående tillkommer naturligtvis en hel del träningskörningar. De senaste ca 35 åren har den startats upp och körts vid något enstaka tillfälle. "
View attachment 503533
Jag lägger till en provkörning med Kaplan, mannen som får de flesta hojar att se små ut![]()
Nån snubbe i grannkommun har sett annonsen och kanske ”åker o tar en titt till helgen” snabbare än så vill varesig säljaren eller köparen ha det.. host harkelKonstigaste med annonsen?.
Fortfarande uppe efter 2,5 tim.
Jag tänkte kanske eventuellt åka och kika på den till helgen, om jag har vägarna förbi.
Bara som reverserad intressekoll.
Skulle kunna ha den som ett coolt dörrstopp till vedboden om inte annat.
"Motorcykeln har tvåtaktsmotor och är köpt ny 1983. Den har använts fram till ca 1988-1990 för att tävla med i motocross vid uppskattningsvis 10-15 tillfällen men även vid något enstaka tillfälle nyttjats för att tävla med i enduro. Under ovanstående tillkommer naturligtvis en hel del träningskörningar. De senaste ca 35 åren har den startats upp och körts vid något enstaka tillfälle. "
View attachment 503533
Jag lägger till en provkörning med Kaplan, mannen som får de flesta hojar att se små ut
Den var ju fräckView attachment 503550
Vad hände här? Tog han in rörmokaren för att bygga grenrören?
https://www.blocket.se/annons/jonkoping/yamaha_tr1_cafe_racer_projekt/1401272268
Grymma eh, fästen.View attachment 503550
Vad hände här? Tog han in rörmokaren för att bygga grenrören?
https://www.blocket.se/annons/jonkoping/yamaha_tr1_cafe_racer_projekt/1401272268
Funderade på var jag sett ett ett liknande. Kom på det! Det fanns någon skärmsläckare som kringlade sig fram på skärmen i regnbågens alla färger. Samma formspråk.Tyst? Tja, när avgaspulserna hinner gå vilse och lägger sig ner för att dö så blir det inte mycket kraft kvar till buller.
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Sveriges vägar i allt bättre skick
Foto: Liza Simonsson Utv... |
![]() |
H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj
Nu börjar det närma sig för... |
![]() |
Norrtälje Custom Bike Show
Förra året firade Twin Club... |