Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
This could be you next summer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
This could be you next summer
Ja jössesFör mig jag skrev ungefÀr samma kommentar förra gÄngen denna var uppe.
Det Àr en sÄn dÀr tvestjÀrt va...?
View attachment 507636
This could be you next summer
Gubbarna som köpte dylika hojar kör nu husbil med lite artros hÀr o dÀr.För mig jag skrev ungefÀr samma kommentar förra gÄngen denna var uppe.
Det Àr en sÄn dÀr tvestjÀrt va...?
View attachment 507636
Japp pÄ Bana ja Absolut. Annars nÀÀÀ...Man blir ju nostalgisk. NÀr det begavs sig och nÀr man trodde störst och starkast Àr bÀst!Oj oj dom ser man inte ofta
View attachment 507643
View attachment 507644
Men 89 tusen Àr mycket för en sÄn. Men pÄ bana Àr den nog rolig
Nog för att den Àr lÀtt men jag hade förvÀntat mig att 1100:an skulle köra om 250:n som ett möte ut pÄ rakan?Japp pÄ Bana ja Absolut. Annars nÀÀÀ...Man blir ju nostalgisk. NÀr det begavs sig och nÀr man trodde störst och starkast Àr bÀst!
Jo precis och jag som haft mÄnga 1100...fÄr ju ge mig ..mot 250:n pÄ banan skÀms ju!Nog för att den Àr lÀtt men jag hade förvÀntat mig att 1100:an skulle köra om 250:n som ett möte ut pÄ rakan?
NÀ nog för att det Àr den nÀst snyggaste japanska turbohojen frÄn 80-talet (efter gpz750). Men Suzukin Àr utdömd i den hÀr trÄden flera gÄnger. Den var inte sÀrskilt het ens nÀr den kom.Vore frÀnt och ha men fÄr man 45 för en sÄn? Ingen ville ha dom pÄ 80-talet och det hÀnger nog kvar.
Det var inte för mycket för den försvann direkt.Oj oj dom ser man inte ofta
View attachment 507643
View attachment 507644
Men 89 tusen Àr mycket för en sÄn. Men pÄ bana Àr den nog rolig
Jag sÄg det. Men vill man ha en sÄn dÀr sÄ Àr det inte ofta man fÄr chansen.Det var inte för mycket för den försvann direkt.
Det Àr den sÄ lÀnge man inte provar en riktig rÀser. Jag citerar mig sjÀlv frÄn 18 Är sedan: "Att hoppa pÄ RGV-n och köra efter att ha kört rÀser var som att köra en trajachopper frÄn 1963 dÀr en cylinder Àr trasig och den andra har taskig kompression. Mjukt pÄ alla sÀtt. Effektleverans, bromsar och vÀghÄllning Àr som en jÀvla tvÀttsvamp."Men pÄ bana Àr den nog rolig

Vore frÀnt och ha men fÄr man 45 för en sÄn? Ingen ville ha dom pÄ 80-talet och det hÀnger nog kvar.

Lite dÀrför finns det masochister som vill samla pÄ flopparna nu i efterhand.
Mobile.de har en enda hoj uppe nu, illa omlackad och förefaller ganska buskig:
View attachment 507839
Dyrare Àn Blocket-hojen. Jag hÄller nog den svenska som ett bÀttre köp.
Hade en exakt likadan runt -98-99.
|
|
Sista chansen!
Nu Àr vi inne pÄ sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det hÀnder en hel del nÀr d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna Äterkallelser
Pressreleaser frÄn KTM och ... |
|
|
Provkörning pÄgÄr: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Ăventyr i Algeriet
I januari Äker Allt om MC t... |
|
|
MĂ€sterlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsomrÄde, ... |
|
|
MĂ€sterlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsomrÄde, ... |
|
|
Lite fler live foton pÄ KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt frÄn Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease frÄn KTM: ... |