ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Hej, vill bara skicka ett stort tack till Humlan, Skalman och alla ni andra på Fiver som arrangerade igår (vet inte vilka av er som hänger här på SH :va ). Vilken dag vi fick va!!! Nu är det nära till hands att skaffa sig en ren banåkarhoj vill jag lova :)

Tack också för att ni tog er an oss gatåkare och rundningsmärken längs banan. Visade spår gav tips och till och med filmade oss för direkt visuell feedback. Detta slår ju vilken SMC-dag som helst :tummenupp

På återseende! :yoparty

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Dåligt med anmälningar är det iaf. Hoppas att det blir mer till den 2/6, vore katastrof om det blir så lite folk igen.

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Tack
För en lyckad bandag. Jättefint med alla tips om spårval och körteknik. Det blev åtskilliga mil med ER 6 an
Positivt med många vana förare som visade spårval m.m.

brutalissimo

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2006
Första till höger, sen vänster efter rondellen
Hoj
-10 Aprilia RSV4 Factory
Kan bara hålla med illebror ovan!
Vilken fantastisk dag på Anderstorp, beklagligt att det inte var lika fantastiskt för arrangören som definitivt hade förtjänat fler åkare. Ni var super och jag kommer boka allt som jag bara kan delta på med Skalmans och Humlans körningar!! :bow
Blev minst dubbelt så bra på att köra bana under denna dag - snacka om att vi fick köra hoj!! Min vänstra stortå slipades totalt ned av växelpinnen :lol :lol

Bifogat

• IMG_7046.jpg
    IMG_7046.jpg
    124.2 KB · Visningar: 71
  • 3.jpg
    3.jpg
    81 KB · Visningar: 55
  • 4.jpg
    4.jpg
    83.8 KB · Visningar: 59
  • IMG_7077.jpg
    IMG_7077.jpg
    182.7 KB · Visningar: 75

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Ska det ordnas fler bandagar eller är det för många? Intresset verkar klent, både för kvällar och heldagar om man kollar i bokningen...

Hellrider

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2005
Hoj
Inte nu lägre!
Last edited:

Fricco

Highsider.se
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
Racehoj
Ska det ordnas fler bandagar eller är det för många? Intresset verkar klent, både för kvällar och heldagar om man kollar i bokningen...

Jag har bokat både 28/6 och 29/6 och vill gärna ha fler körningar.
Helst heldagar och gärna på helgen om det går att ordna. Slipper man ta ledigt från jobbet. :tummenupp

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!

Jag skulle vilja ha mera kvällskörningar. :tummenupp Är nybörjare så vågar inte boka in mig på heldagar ännu.

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
kan väl aldrig bli för många träningstillfällen? dock tycker ja personligen de är bättre att sprida dom än å köra typ lördag söndag i rad. av 2 anledningar.

1 antingen vurpar man första dagen så man inte kan köra eller liknande dag 2.
2 man får förhinder. blir sjuk eller vad som och missar då 2 dagar å blir långt till nästa.

era dagar e kanon. och de är kanon att de finns folk som tar tag i de å arrangerar bandagar.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA