kenny_dff
A.C.A.B.
don_tomazo
hahah den va fan klockren
hahah den va fan klockren
don_tomazo skrev:2475059My name is Ivan. I have 42 bikes, toilets of solid gold. Not only I have 22 girfriends to satesfy me, i must cheat on them aswell!
I give you a bike if you join my harem of girls.
Money skrev:2472738jag ser mina egna begränsningar och en r1 blir det inte, inte som första hoj i alla fall. är inne på r6 men det spelar ingen roll vad det blir, det är dyrt ändå!
don_tomazo skrev:2475059My name is Ivan. I have 42 bikes, toilets of solid gold. Not only I have 22 girfriends to satesfy me, i must cheat on them aswell!
I give you a bike if you join my harem of girls.
The Doctor skrev:2474744Alla som äger hoj VAR stenrika.
Nej, om de vore så väl...kör på olja som kostar ca 170 kr litern (i affär), går i 1,2 liter ungefär & byter var tredje timme. Smakar det så kostar det.rogka566 skrev:2473874Men du kan väl knappast producera oljan själv?
För den kostar ju som bekant en slant den också. Kanske inte går i så mycket i den cykeln.. eller?
Money skrev:2472780jag tror inte månadsutgiften är den tuffa för mig utan den här engångs summan att köpa hojen.
Emmi skrev:2476008Nej, om de vore så väl...kör på olja som kostar ca 170 kr litern (i affär), går i 1,2 liter ungefär & byter var tredje timme. Smakar det så kostar det.
Var tredje timme! Då skulle det varit vacuum i min plånbok för läääänge sen.Emmi skrev:2476008Nej, om de vore så väl...kör på olja som kostar ca 170 kr litern (i affär), går i 1,2 liter ungefär & byter var tredje timme. Smakar det så kostar det.
Nej jag skämtar inte.. det är fullt möjligt då jag är 21 år (22 om några dagar) och bor i göteborg.. Har en R1 -02 skriven på mig själv..rogka566 skrev:2473802Även om du ställer av och på som en tok så hoppas jag att du skämtar!!
japp helförsäkrat/helår.. så de e fullt möjligt.. men har den ju bara påställd 6 månader, så det blir ju "bara" 36 000 krSuzuka mannen skrev:2473817ursäkta???? 72000 helförsäkrat/helår??? det e inte möjligt väl??
Barcelona skrev:2472715Börja med en hyffsat billig hoj, sporthoj för ca 30-35 papp och kör med halvförsäkring. Sen när du har blivit såld på hojåkning (vilket du blir) så börjar du leta nått nyare......
Lycka till, rapportera sen när du har blivit hojägare!
Jag kör ju inte på väg heller, då hade det blivit dyrt.supermoppe skrev:2477013Var tredje timme! Då skulle det varit vacuum i min plånbok för läääänge sen.
Jobba svart för tusan!! Det gör jag,och jag har TVÅMoney skrev:2472625Tjena alla mc ägare!
Jag undrar lite hur ni har råd med era hojjar? Som alla vet är det ingen billig hobby att varken äga eller köra mc. Att ta mc kort är inte så farligt men själva ägandet är ju rena rama rånet!
Håller på med mitt mc kort nu och så fort det är avklarat så är det dax att inhandla en ny älskling. Och eftersom man är kräsen och vill ha det bästa så är det oftast inte det billigaste, så klart.
Är alla mc ägare stenrika, födda med guldsked i mun eller ni bara skiter i försäkringar och grejer (vilket ja inte tror)?
Här måste finnas massa med folk i min ålder, samt yngre, som inte har världens bästa jobb med världens fetaste lön. Så hur finansierar ni er själva?
Jag jobbar i butik och tjänar inte storkovan så jag är lite fundersam hur jag ska klara hela grejen. Men ja vill och tänker fortsätta min nyvalda hobby, även om jag kommer få leva på nudlar och ketchup resten av livet. Lär ju hålla formen åtminstånde.
Så avslöja era små hemligheter och berätta hur ni gör.
Hoppas ni har en skön kväll!
PGH skrev:2472651mamma o pappa pröjsar!
Money skrev:2475385
......
......
Money skrev:2472625Tjena alla mc ägare!
Jag undrar lite hur ni har råd med era hojjar? Som alla vet är det ingen billig hobby att varken äga eller köra mc. Att ta mc kort är inte så farligt men själva ägandet är ju rena rama rånet!
Håller på med mitt mc kort nu och så fort det är avklarat så är det dax att inhandla en ny älskling. Och eftersom man är kräsen och vill ha det bästa så är det oftast inte det billigaste, så klart.
Är alla mc ägare stenrika, födda med guldsked i mun eller ni bara skiter i försäkringar och grejer (vilket ja inte tror)?
Här måste finnas massa med folk i min ålder, samt yngre, som inte har världens bästa jobb med världens fetaste lön. Så hur finansierar ni er själva?
Jag jobbar i butik och tjänar inte storkovan så jag är lite fundersam hur jag ska klara hela grejen. Men ja vill och tänker fortsätta min nyvalda hobby, även om jag kommer få leva på nudlar och ketchup resten av livet. Lär ju hålla formen åtminstånde.
Så avslöja era små hemligheter och berätta hur ni gör.
Hoppas ni har en skön kväll!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |