Money skrev:
2484433
aaa ja har åkt hoj, o ja har börat köra. varför måste ja va uppvuxen i hojfamilj för att gilla åka mc?????
ja har ridit i hela mitt liv, haft egen häst och INGEN i min familj har någonsin ridit föutom jag! fan vilken sur kommentar!
kostar d så kostar d, har ja inte råd får ja väl vänta tills jag har. men intresse lär ja alltid ha.
sen e skillnade mellan dig o mig (kanske) att du fått allt eftersom din familj e hojfamilj!
medans jag måste betala allt sjlv och inte får några gratisturer.
Bla bla bla. Läste du vad jag skrev överhuvutaget???
Jag frågade hur ditt "nya" intresse har uppstått?? OM du hade det i familjen, Om du åkt mycket hoj innan osv.
Vad det gäller mej & min familj kan jag säga att det finns förmodligen inte en enda motorintresserad i hela mitt släktträd. Jag är den enda som kör hoj, morsan har inte ens körkort.
Jag flyttade hemifrån när jag var 17 & började arbeta & tog B-kort ett år sedanre.Mitt mc-intresse uppstod när jag var 30. Jag köpte 10 dubbellektioner & hojkläder genom att ha ett heltidsjobb på Vin& Sprit tillverkningen & tre extraarbeten. Det ena innebar jobb varje helg på Clas Ohlsson. De andra två var att packa upp varor i butiker åt två företag med ett omrdåde på 10 mil.
6 månaders slit, sen var det klart.
Så, ja....kalla du det gratis....så varsågod.
Nä, inse fakta ist. Jobba häcken av dej & ta ett LÅN!!! Sen kan du fortsätta att jobba häcken av dej för att försörja din nyvunna hobby.
Money skrev:
2484405 vad ska ja börja med moppe kanske???
du kan ju vara så snäll o berätta för mig vad jag ska välja i så fall. för jag känner mig sjlv lite bättre än vad du gör så ja hade inte haft speciellt roligt med något annat som jag INTE vill ha. så.....varför kör du hoj?????
vad är det för skillnad mellan en honda cbr 750 el en yamaha r6? för dem flesta rekomenderar just en cbr 750, och eftersom jag är nybörjare kan ju du vara snälla o förklara skillnaden.
Jag undrar vilka de flesta är som rekommenderat en CBR 750......vad är det? Har jag missat nåt nu eller??? Någon??
Ja just, ditt motorintresse sa du....det skulle du alltid ha. Har man ett intresse brukar man lite hum om intresset också. Antar att du iaf kan valack, hingst, sto, fux, schimmel osv.....