Är BMW 320/323 -00 nåt att ha?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag ser att du inte testat en Bmw IX. :)

Folk vet inte esn att det finns. När det började med 4x4 igenefter 90-talsluckan (IX) så kallas den (XI)

Tyvärr finns inga M-modeller med fyrhjulsdrift som tillval, men det är nog lika bra...:)

Men i teknikens värld för ett par år sen när de testade "roligaste vinterbilen" så hängde BMW 330XDA touring av alla impreza, evo6:eek:r, mm och då är det en dieselkombi med automat.

Jag lovar att pulvret i 330xi är klart tillräckligt. grymt bra bil!

Last edited:

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Har du morka inslag i ditt utseende? Gillar du pizza och eurodance?

Mercedes och Audi är lika mycke pizzaräcer som BMW nu :p

Folk vet inte esn att det finns. När det började med 4x4 igenefter 90-talsluckan (IX) så kallas den (XI)

Men i teknikens värld för ett par år sen när de testade "roligaste vinterbilen" så hängde BMW 330XDA touring av alla impreza, evo6:eek:r, mm och då är det en dieselkombi med automat.

Jag lovar att pulvret i 330xi är klart tillräckligt. grymt bra bil!

BMW är ju kända för att ha de bästa dieslarna av alla bilmärken så ;)

Inte tala på bmw 535d touring 06-08 på 310hk ock mer vrid än de flesta sportbilar *MUMMA* :)

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Framhjulsdrift går fet bort det är livsfarligt och vidrigt att köra.:zpy

Hela världens alla biltillverkare och biljournalister är överens om att framhjulsdrivna bilar är bättre och säkrare än bakhjulsdrivna bilar i halt väglag, men du vet alltså bättre?

Att fyrhjulsdrivna bilar är bäst är ju inte direkt någon hemlighet.

Bakhjulsdrivna bilar måste man ju kastrera och bakbinda med diverse elektroniska system för att ens kunna sälja på marknader som har vinter.

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Hela världens alla biltillverkare och biljournalister är överens om att framhjulsdrivna bilar är bättre och säkrare än bakhjulsdrivna bilar i halt väglag, men du vet alltså bättre?

Att fyrhjulsdrivna bilar är bäst är ju inte direkt någon hemlighet.

Bakhjulsdrivna bilar måste man ju kastrera och bakbinda med diverse elektroniska system för att ens kunna sälja på marknader som har vinter.

Gå och lägg dig!

Ja, jag vet bättre!:tummenupp

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Men de känns ju så jäkla b. att känns billigare och klenare. Stänger man dörren i en E46 så säger det baff medan det i en ådi bara är som vilken klångkig folka som helst.

Sen väger ju motsv ådi ett par 100 kg mindre också....

nej nej, då menar du gamla gamla ådis. I de ny fräscha säger det dååhooK! - precis som det ska låta om en gedigen bildörr.

Vad är det förresten, om vi går on toppic igen, för skillnad på 320 och 323? Och vad står ci för?

dardevil

Up the irons!
Gick med
23 Oct 2005
Hoj
Maico 490 Super Edition
Bara att åka till valfri jugoslav som har bilfirma så hjälper han dig att hitta den bästa å billigaste bilen.Och givetvis får du köpa en likadan som brossan har bara att den du får av han kostar billigare just för att det är dig han vill göra en tjänst.Och lila repan på kofångaren finns kvar för han är ärlig och inte förskönar objektet men den lackeras om gratis vid ett köp.

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
320/323 lite olika cylindervolym, ci=coupe

Ålrajt..=)

Jag tittade litte på blocket och tyckte mig hitta ganska sjysta åk för strax under 100 kilokronor! Säg mig ni bmw-etare; händer det samma sak med priserna till våren, som med mc-marknaden??

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati