Är det ok att ligga med fula killar?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja han tillhör definitivt undantagen från den stereotypa bild dom flesta försöker uppnå.

Tyvärr envisas han med felhjulsdrivna bilar, amerikanskt skrot och att sjösätta prima spisved varje år, så vi är inkompatibla ändå....

Fast du raggade ju lite på mig i Snowtrac-tråden? Du skulle ju tom fälla värsta favvo-tallen... så vi fick kottar och grejs! :krama:banana

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=195290

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
En riktigt fet plånbok skulle kunna uppväga det

ser att brudar kan vara billiga =)

För de kvinnor som vill provligga så har jag en lucka på måndag mellan kl 8.00 och 16.00 men hinner bara få in en till två personer för bra sex tar lång tid har jag lärt mig av min sexguru!

Du är rätt säker på att din fru inte har internet =)

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
det finns en viss poäng med denna tråd, men egentligen angriper den 'problemet' från fel håll; killar är glada om de får ligga överhuvudtaget, oavsett om killen är snygg eller ful.

sista ordet har, som bekant, alltid tjejen.

sålunda är denna tråd totalt värdelös eller så vet inte ts om att hon är en tjej.

Angriper problemet åt fel håll?? Tycker jag verkligen inte. Klart som fan en ful kille tycker det är okej att snygga tjejer ligger med dom. Men nu var frågeställningen om det var okej för tjejen samt nästa frågeställning om någon hade erfarenhet av detta.

Att fråga vad den fula killen tyckte känns inte så intressant, vem bryr sug lixom?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Så du menar att snygga killar väljer fula tjejer enbart för att reta upp snygga tjejer på ICA... Ja, men det verkar ju väldigt logiskt.. Att använda skallen o fattar "rätt" beslut har ju aldrig varit killars starka sida så då förstår jag varför.. Tack för att du klargjorde detta... Nu kan jag sova lugnt...

Btw... Det är löningshelg och min kyl gapar väl lika tom som många andras.. Kan jag då få skicka ut en allmän bedjan till alla snygga killar att inte dra med er era åkerspöken till ICA i helgen.. Låt oss få gå o drömma o fantisera i fred... Utan att bli upprörda och därmed själva plocka hem fel varor o bli ännu mera arg när man kommer hem och upptäcker missen.. Deal?

Deal, ICA Maxi häggvik i helgen. ;)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Saken är ju den att snygga tjejer är ju oftast så blåsta så att man kan lura i dem att man är goodlooking, det är enda förklaringen jag har.

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Last edited:

MissDivine

Rågat mått
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Daytona 675
Ligga med en ful kille bara för att vara snäll?:va
Gör man det har man förmodligen inte fått rulla runt i halmen på ett tag och är antagligen inte heller så snygg själv. :näsblod

Sportmoppe

Med Lem
Gick med
25 Sep 2008
Hoj
-10 Gsx1250FA -05 gixxer-04 gixxer K1200S(Borta) DRZ 400E
Brorsan säger att det är helt ok och att han ställer upp på lite sex om någon är sugen.

UglyNerd.jpg
Tvillingbrorsa ser jag!:krama

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
OT: September är inte slut ännu och det börjar redan flippa ur..:dummer

Det vete tusan om man ens kommer att våga logga in överhuvudtaget framåt januari :galen
Blir nog en intressant vinter på SH i år...:yoparty

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Du är rätt säker på att din fru inte har internet =)

Hon vet vad som gäller, måndagar är det kvalitetstid utan henne som gäller.
Inget konstigt med det och rätt standard när man inte är ödmjuk och ful.

Jag vill dessutom bara säga att kommande måndag är bokad men att jag inom snar framtid kommer lägga upp ett nytt schema med förhoppningsvis fler tider så att fler tjejer kan komma att smaka på denna guds gåva till kvinnorna :Bugar

Observera att jag gör allt utan tekniska hjälpmedel och medicinska preparat. Jag är miljöcertifierad och arbetar efter ISO 14001 med kvalitativ uppföljning.

Väl mött alla kåta brudar :tuttar

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Äh vadå, det finns fula killar som är fett softa och sköna typer! Klart de får ligga, även med snygga tjejer, och klart det är okej.
Precis som det finns fula tjejer som är kåta och det finns alltid någon full kille att gå hem med.

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
För första gången i mitt liv.. Eller kansek andra... :va Så tänkte jag försöka vara lite seriös.. Men en bra personlighet kan ju faktiskt göra en person betyligt snyggare än vad han/hon egentligen är.. Eller är det bara jag som tycker de...?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
För första gången i mitt liv.. Eller kansek andra... :va Så tänkte jag försöka vara lite seriös.. Men en bra personlighet kan ju faktiskt göra en person betyligt snyggare än vad han/hon egentligen är.. Eller är det bara jag som tycker de...?

Och vice versa... en riktig pudding kan bli tokful med en kass attityd.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år