Torbjörn Gartsjö
Radical Riders
När vi var på Gräsö för lite festande för många år sedan så hittade vi en bebis i ett dike vid vägen. När vi lokaliserade mamman på en gård intill så uppstod nästan handgemäng mellan en av tjejerna vi hade med och mamman när mamman sa som anledning att bebisen hade kunnat ta sig ända ut till vägen var att "De är ju så svåra att hålla koll på de där små när de kryper runt."
När vår dotter då 4 år gammal rantade omkring utomhus vid dagiset utan jacka o skor mitt i vintern sa FÖRESTÅNDAREN på dagiset att de inte kunde hålla reda på att alla hade kläder på sig när de var ute
Detta avancerade liggaförsök från TS för att väcka vurm hos motsatta könet resulterar något oväntat, och förmodligen oönskat, i att du nappar alltså.
Nu ska jag starta en tråd om hur jag räddade en hel kattungekoloni från att brinna inne genom att spänna mina muskler så hårt att elden blev rädd och slocknade.
Bättre att du säger att du släppte ut slanen så att kattungarna skulle komma o leka, en chej gick förbi, slanen blev en stock o elden slocknade av vacumet som uppstod efter tryckvågen
Last edited: