Ravetrancer
Now even more badass!!!
inne på samma spår som dig älskling, bara bana vore ett alternativ.blom skrev:jag tycker inte att det är värt det. jag letar efter alternativ nu.. kanske bara blir ban körning eller motard.. vi får se.
inne på samma spår som dig älskling, bara bana vore ett alternativ.blom skrev:jag tycker inte att det är värt det. jag letar efter alternativ nu.. kanske bara blir ban körning eller motard.. vi får se.
gå igenom allting , positivt , negativt och avgör sen. Jag är så rädd nu sen Timmy gick bort och om han ser på mig nu så skulle han faktiskt säga till mig att sluta köra, hade han vart i livet så hade han gett mig en fet smäll om jag sagt att jag skulle sluta. Jag har som sagt förlorat 1 bror tidigare och mina föräldrar har bara mig kvar i livet, Timmys föräldrar har mist båda sina barn.twinner skrev:Jo! sant.Läste precis tråden om Timmy,fick plötsligt ännu mer sug efter att börja med en annan hobby,eller köpa en 250 banhoj.Vettefan hur man ska göra![]()
håller med. vi som har barn kan inte tänka att det var ju roligt när vi dog ialf. jag vill och säkert min dotter oxå leva länge tillsammansRavetrancer skrev:Bara vara behöver det inte vara för att man inte kör hoj, tror isf säkert att ev barn till en föredrar bara vara än en pappa/mamma som vet att hon ibland tänjer rejält på marginalerna. Förstår och vet hur det är att köra hoj, men tycker det låter lite egoistiskt när man säger att man lever den tid man har på jorden. Tycker man har ett ansvar gentemot sin familj, barn och vänner oxo. För när du är borta ja då efterlämnar du sådan sorg kanske pga att du tänjde på marginalerna. Tänk på det, kör lugnt.
//R
Bikerbitch skrev:Hur får man bort dödstankar, är det psykologen nästa?
Jag tänker inte låta den allmäna vägen bli en bana för min del, känner inte för att köra i 200 knyck på en 70väg. Alla trafikanter är ju idioter, dom kan göra vad som helst.
Bara för att man har en sporthoj måste man väl inte åka fort, det finns ju så mycket annat runtikring än bara farten..
bebbe skrev:Fast åker man på en potenciellt snabb hoj så blir det så automatiskt, i varjefall för migSå därför återigen till själva frågeställningen, är det värt att åka "sporthoj"
![]()
bebbe skrev:Fast åker man på en potenciellt snabb hoj så blir det så automatiskt, i varjefall för migSå därför återigen till själva frågeställningen, är det värt att åka "sporthoj"
![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |