xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Mina kollegor har slutat hälsa på reflexvästbärare, dock hälsar jag på allt utan västbärare.
Alla män vill servera sin korv
jag åkte mestadels solo gävle-norska bergen-gävle, ensam tjej med full packning på en R1, tror jag räknade till två st (en guldvinge och en kråmsläde) som inte vinkade på heeeela den vägen (ca120mil*2) Alla andra vinkade så glatt, blev till och med bjuden på en statoilkorv någonstanns i norge av irlänska herrar som åkt norden runt,.. så nog lever hälsningen allt
du är välkommen åt andra hållet.. alltså sthlm, så ska jag bjuda dig på en korv från pressbyrån, å är du snäll kan du få en 50cl cola på köpet
du är välkommen åt andra hållet.. alltså sthlm, så ska jag bjuda dig på en korv från pressbyrån, å är du snäll kan du få en 50cl cola på köpet
Jag försöker hälsa på alla. Har jag inte tid att vika ut näven så nickar jag med skallen eller sticker ut ett ben.
Prova och kör en skottkärra med en hand!!!
Idag mötte jag några HD och ingen hälsade... Satt och funderade lite men visst... det är igentligen rätt naturligt att dom inte hälsar.
Prova och kör en skottkärra med en hand!!!
Körde en sväng igår kväll. Lund till Hörby och tillbaka på små slingriga vägar. Mötte en massa motorcyklister med alla typer av hojar. Alla hälsade, förutom två, och de var sporthojar...
Nu är jag lite nybörjare på det här med motorcyKlar men är det inte lite av en oskriven regel att man _inte_ hälsar på varandra om det finns någon slags barriär mellan körfälten?(Räcke, dike, strimlare eller annan annordning från Trafikverket)
Folk har börjat hälsa på motorvägen... :/
jädrans du, här slår man på stort...............
ibland sitter man å tänker på annat och hinner inte reagera
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |