Åka-tråden!

Cbr600Ny

Ny medlem
Gick med
18 May 2011
Hoj
Honda
Kommer och va tillgänglig på bakhjulskörbanna söndag. Mellan 15-16 eller något senare .

Hör av er om ni vill köra en lång repa, så länge vi har råd och tanka :)
:yoparty:yoparty:yoparty

lekwall

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2011
Hoj
1000 gixxer / daytona fighter
Åkte idag till Kumla, väg 211 och 51 via Tjällmo. Mycket rolig väg om man gillar att åka fort!
Ska hålla ögonen öppna i tråden, är väldigt sugen på att åka ett varv.

Några vill kanske åka till träffen i Vadstena på onsdag, roliga vägar dit ^^

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Åkte idag till Kumla, väg 211 och 51 via Tjällmo. Mycket rolig väg om man gillar att åka fort!
Ska hålla ögonen öppna i tråden, är väldigt sugen på att åka ett varv.

Några vill kanske åka till träffen i Vadstena på onsdag, roliga vägar dit ^^

Jag följer gärna med till Vadstena på onsdag. Är ju rätt mkt omvägar dit bort som är roliga... bara vädret är bra så :) Så länge det är tort vill säga.

Core

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2011
Hoj
Honda CBR 900RR -96
Nu hoppas jag CMXI och CORE har fått ordning på sina leksaker ...

På söndag verkar de bli bra väder ...
va tycks ....????

Det blir inlämning av hojen nu i veckan. Hoppas på att jag får tillbaka den så fort som möjligt...så att man kan hänga med på allt roligt som ni hittar på :)

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Efter att ha jobbat hela helgen så måste jag ut en sväng ikväll om det är uppehåll, någon som är sugen att haka på?

Hobbelito

Ny medlem
Gick med
14 May 2011
Hoj
nada
Jag fick en jäkla publik idag när jag övade bakhjul :p. Både barn o vuxna kom ut o nån bil stannade förbi o tittade en stund =). Synd att Linus inte var där och kunde ge dem en riktig show.

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
hehe vad är det som har hänt med tråden allt man läser om är wheelie känner mig lite avis, vill oxå lära mig åka på ett hjul.. men onsdag är jag nog på vadstena repan:tummenupp

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
jajemen fick up den för första gången på tvåan =) var jäkligt kul o fort gick det med, men ingen vidare kontroll på tvåan tycker jag höll på nästan att slå över.

Hur dax var du där? Jag var där ca 17:30, tänkte att Hobbelito säkert nöter bakhjul :yoparty. Men det var folk tomt där då, så jag drog roxen runt :), gillar den svängen :yoparty. Skall ut i morgon eftermiddag med en kompis och är det någon som är sugen att hänga på så är det bara att skrika till:)

hehe vad är det som har hänt med tråden allt man läser om är wheelie känner mig lite avis, vill oxå lära mig åka på ett hjul.. men onsdag är jag nog på vadstena repan:tummenupp

Jag vill också lära mig....:D

Last edited:

Hobbelito

Ny medlem
Gick med
14 May 2011
Hoj
nada
Hur dax var du där? Jag var där ca 17:30, tänkte att Hobbelito säkert nöter bakhjul :yoparty. Men det var folk tomt där då, så jag drog roxen runt :), gillar den svängen :yoparty. Skall ut i morgon eftermiddag med en kompis och är det någon som är sugen att hänga på så är det bara att skrika till:)

Jag vill också lära mig....:D

Jag jobbar så jävla dåligt varannan vecka så slutar 19 hela veckan. Jag var nog där strax efter 20.

Jaa det är en viss person som smittar av sig... :p

Last edited:

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Vid vilken tid på onsdag var det tänkt att samlas för åkning och framför allt vart? :)

Kul att höra att det går bra för er med bakhjulsåkningen, dags att ja med börjar öva så man inte blir ifrån wheeeelad :tuttar

Last edited:

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
hoj inköpt , så nu kan jag haka på :)

Jasså vad åker du nu runt på ? :)

Edit: Såg självklart efteråt att det står gsx 1100. Men är de gsxr eller gsx och vilken årsmodell i så fall :) ?

Last edited:

lekwall

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2011
Hoj
1000 gixxer / daytona fighter
Ses 17-17.30 vid preem i Ljungsbro? Eller ska vi ta någon annan rolig väg än över hagebyhöga och v.stenby dit?

Kanske dyker upp på rakan 15-16 jag med om det hinns med ;)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha