Fan oxå!Asylum_Nakaza skrev:Jag ska försöka dra med mig några halmstad-grabbar!!
Om jag visste att du kommer upp hade jag inte köp depåstöd . Det blev en lila
Fan oxå!Asylum_Nakaza skrev:Jag ska försöka dra med mig några halmstad-grabbar!!
enklast är om du åker igenom götet o upp till bike i thn, så kan vi möta dej här, mvhAsylum_Nakaza skrev:ville bara medella att vi är 3 från halmstad som kommer upp!!
kan någon förklara hur man hittar till samlingsplatsen i GBG??
red_ninja skrev:enklast är om du kommer upp e6:an o svänger av vid ullevimotet, sedan är det skyltat (vita skyltar har jag för mej) annars ring mej
Kortförklaring:Asylum_Nakaza skrev:ville bara medella att vi är 3 från halmstad som kommer upp!!
kan någon förklara hur man hittar till samlingsplatsen i GBG??
DumDum skrev:När du har svängt höger så är det ett par hundra meter och sväng sedan vänster vid grönljusen, uppför en backe så ligger det på vänster sida. En stor asfaltplan med en fontän i mitten.
cool_lilja skrev:jaja, jag åkre nog med om det e fint väder.......åkte en sväng med WCX från g-platsen idag.......va kul.....det går fort ! Det lovar jag ! Inte för att va taskig henke, det går knappast att hänga på med min CB400.......hehe........vi hade en fin tur till hällingsjö på 10 mil ungefär.........jaja, hörs la kanske imrogn
Sergeant skrev:Det blir inget WCX-tempo imorgon. Det blir ett lungt tempo bara så att ingen blir besviken .
Det går naturligtvis bra att åka i sitt eget tempo och vänta på oss andra vid en lämplig plats.
En varning : Ta det lite lungt på vissa partier av Hällesåker--->Hällingsjö. De boende är inte så glada över vissas beteende under vissa bitar av stäckan. Jag blev anfallen med en kratta under dagens tur och då körde jag inte speciellt fort.
haha ok själv bjöd jag tjejen på pizza hehe, kanon det med=) syns på G-platsen då....Asylum_Nakaza skrev:red_ninja: nu har ja ätit upp revbenen... de var mumsiga vill ja lova!!!
jag hittar säkert, E6:an, Centrer syd, götaplatsen... enkelt ju!!
fluppen skrev:jag funderar på att dra upp me halmstadgänget...så får ni de min snygga lånestövlar.... mine e kass
DumDum skrev:Ah.Finbesök. Sluta fundera och ta och kom upp hit vetja! Vi måste ju få se stövlarna.
bgix skrev:Mycket snack om WCX-tempo här. Med undantag för 3-4 pers utan själbevarelsedrift går det inte så förfärligt fort för dem.
Det finns touring-gäng i Gbg som åker fortare i snitt - fastän de slår av vid passage av ungar, hundar, hästar etc. för att undvika anfall med krattor, vedträn och liknande.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|