Åkning i Göteborg. Söndagen den 6:e Juli.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
DumDum skrev:
Jag besiktade den tidigt i våras, kommer ej ihåg datumet men det var någon gång i mars. Antal ägare minns jag inte såhär på rak arm men kan leta fram regbeviset lite senare. Det var inte så många i alla fall.
den gick egenom utan problem då eller??

Hmm, ja ja du säger ju att den funkar bra maskinellt, men ser ut som .... hmm ja..... fan, jag måste provköra den nu i helgen...

:hej
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
hållundan skrev:
den gick egenom utan problem då eller??

Hmm, ja ja du säger ju att den funkar bra maskinellt, men ser ut som .... hmm ja..... fan, jag måste provköra den nu i helgen...

:hej

Jag har haft den i fem år och under den tiden så har den inte fått en enda anmärkning. Förutom då det var nåt pucko till besiktningsman som gav mig en tvåa på styrlagret. Det var inte styrlagret utan det faktum att den är lite kinkig på framdäck och blir lite vinglig när det ärslitet. Bytte framdäck och tvåan var borta, att dom aldrig lär sig. Har aldrig träffat en besiktningsgubbe som kan hojar, det måste ju finnas någonstans men inte i värmland.
 

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
HåJJuNdanN: KjaRT SOmm FAn at Ddu skAl hA en RetA elER eN HAjaBUssA. IntE Nån Javvlla FjutE Hoj :p



:hej
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Sergeant skrev:
HåJJuNdanN: KjaRT SOmm FAn at Ddu skAl hA en RetA elER eN HAjaBUssA. IntE Nån Javvlla FjutE Hoj :p



:hej
amäääähhh, HallO, du ba' säge att ja ska ha en sån ba, FAn vettu duvet CaTTA hadde Juh en sån bah, Mäh de va ju fel Färg ba.... Ja fatta inte hur det gick till ba

Nä, mäh Ja ViLl FaKtIsKt Ha En RäTta ändå ba...

:hej
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
DumDum skrev:
Jag har haft den i fem år och under den tiden så har den inte fått en enda anmärkning. Förutom då det var nåt pucko till besiktningsman som gav mig en tvåa på styrlagret. Det var inte styrlagret utan det faktum att den är lite kinkig på framdäck och blir lite vinglig när det ärslitet. Bytte framdäck och tvåan var borta, att dom aldrig lär sig. Har aldrig träffat en besiktningsgubbe som kan hojar, det måste ju finnas någonstans men inte i värmland.
Låter jeevligt najs faktiskt...

Framdäck = 1500spänn??
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
hållundan skrev:
Låter jeevligt najs faktiskt...

Framdäck = 1500spänn??

Nja. mellan 999 till 14-15 hundra beroende på tillverkare och kvalisort. Ibland är det bra med smala däck. :)

Nu är det sovdags. Sov gott alla :hej
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
DumDum skrev:
Nja. mellan 999 till 14-15 hundra beroende på tillverkare och kvalisort. Ibland är det bra med smala däck. :)

Nu är det sovdags. Sov gott alla :hej
Baj baj, sweet dreams...

En annan är fortfarande på jobbet :zpy

:hej
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Sergeant skrev:
Ja ja, det är la rätt ok ändå.... Fan, måste beställa en strypsats jävel å besktning å däck... det kommer gå på typ 3000 spänn... ja ja...

´kosta va det kosta vill.... Jag vill köra gixx....

:hej
 

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Sätila
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Ravetrancer skrev:
saknar dig, inte fått åka med dig ännu juh.......

Grejjen är det att jag jobbar nästan varje lördag å har inte fattat att ni kör på söndagar också, för det gör ni va?
Ska ni ut nu på söndag med, för då kan jag ju lika gärna boka det med så är man fullbokad överallt. Ska ut med Al å testa hans 525 på em/kvällen.
 

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
none
Om folk ansluter sig till det här gänget i den här takten får man snart dela upp gänget i två. :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag har nog inte så mycket mer möjlighet att kolla sporthoj idag... kanske bara någon gång. Sedan drar jag till tjejens land i Västerlanda (utefter den bra vägen mellan edet å kungälv). Så, Sergeant, ringer du mig när ni närmar er, eller åker från Trollhättan på söndag månntro??

Tänkte alltså haka på nånstans vid Västerlanda Bygdegård (det är skyltat)...

:hej
/Lekfarbror-Henke
 

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR
Jag e på!!

Tjohoo, äntligen lite åkning! har lyckats missa de flesta lördagara och söndagarna!! jag e på!
Har inte heller kommit in i det där knäskrapet än!! mmmmm förstår verkligen inte. så svårt kan det ju inte vara. men men :squid
Syns då
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
hållundan skrev:
Jag har nog inte så mycket mer möjlighet att kolla sporthoj idag... kanske bara någon gång. Sedan drar jag till tjejens land i Västerlanda (utefter den bra vägen mellan edet å kungälv). Så, Sergeant, ringer du mig när ni närmar er, eller åker från Trollhättan på söndag månntro??

Tänkte alltså haka på nånstans vid Västerlanda Bygdegård (det är skyltat)...

:hej
/Lekfarbror-Henke
ja ska påminna honom o ringa=)
vi hämtar upp dej vid bygdegården, mvh
 

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
Jag ringer dig på SÖNDAG Hållundan. Vi åker alltså från Trollhättan på söndag, jag och red ninja :bow


Red ninja: jag kommer upp till dig innan 14:00 om det går bra :tummenupp

Kul att så många är intresserade att åka hoj :rock


Nu gäller det bara att vädret bättrar sig. Har inte åkt hoj på tre dagar :( . Men på SÖNDAG kommer naturligtvis solen att skina :fakta



Slut, frågor, framåt :hej
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Sergeant skrev:
Jag ringer dig på SÖNDAG Hållundan. Vi åker alltså från Trollhättan på söndag, jag och red ninja :bow


Red ninja: jag kommer upp till dig innan 14:00 om det går bra :tummenupp

Kul att så många är intresserade att åka hoj :rock


Nu gäller det bara att vädret bättrar sig. Har inte åkt hoj på tre dagar :( . Men på SÖNDAG kommer naturligtvis solen att skina :fakta



Slut, frågor, framåt :hej
det vet du sergeant=), nu ska ja ner o kolla var bygdegårn är nånstans haha, hoppas alla kommer, då blire minst 20 hojar i alla fall, coolt, nä,,,men, nu klarnar det ju t o m upp lite, gôtt, måste ut o åka lite nu, får abstinens : )L) mvh
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top