Åldersgräns på SH???

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
soppatorsken skrev:
www.Bike.se kanske? Eller lunarstorm? Eller Aftonbladetchatten? Du ser, det finns massor av bra alt.

Jag är redan med på bike.se och lunarstorm.
Bike skiljer sig inte så drastiskt till sporthoj. Finns fuckers där också.
Som överallt annars. Aftonbladetchatten är inget för mig, bara folk som frågar om man är rakad eller inte.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Bikerbitch skrev:
Jag fattar inte att äldre killar skall vara såna översittare när det gäller åldrar...
Åldersgräns på ett forum? Alla är väl välkomna, det finns ju för fasiken 22 åringar som skriver omogna och fjolliga trådar också..

Snacka om att dra alla över en o samma kam..
Bra sagt bb.Tycker att man inte ska dömma för fort,låt personen få visa att han eller hon inte e nåt"moppefucko" som nån skrev.Var det inte som "moppefuckon" den tvåhjuliga sjukan började för dom flesta av oss???

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
Jag tycker det fungerar bra som det är. Precis som Johnny säger så har det blivit mycket bättre sen bland annat den lilla röda raden tillkom. Det var på god väg att bli alldeles alldeles för mycket offtopic över hela fältet för att forumet skulle anses välfungerande. MEN nu är det ju på spåret igen!
Åldersgräns är bara löjligt, så länge vi har moderatorer som orkar att vara hårda mot dem som förtjänar det så behövs ingen åldersgräns.
Avgift för medlemskap kan nog ta död på den "stora massan" misstänker jag, visst är det kul med en riktig entusiast site, men jag kan tänka mig ett stort bortfall av nytillkommna medlemmar.
Jag har aldrig nånsin registerat mig på någon som helst betaltjänst på internet.
Dem som redan är fast i sporthoj.com träsket kan nog mycket väl tänka sig att punga upp en 50-100kr för sitt medlemskap då de redan vet vad de betalar för. Men att komma som förstagångsbesökare och mötas av en medlemsavgift brukar vara mycket avskräckande.

Nej se till att ha moderatorer så det räcker så kommer siten även i fortsättningen fungera.

//Fredda

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Äh, Mavve får ju härja fritt då ska väl alla oavsett ålder också få det... :D

jag tycker forumet funkar alldeles utmärkt som det är. Ni som vill ha åldersgräns får lösa era problem nån annanstans...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024