Åldersgräns på SH???

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
soppatorsken skrev:
Men det är inget som stör mig sålänge de håller sina offtopic-trådar på 125 forumet. Men om "Vilken gymnasielinje ska jag välja?" låg på nått annat forum skulle jag reta upp mig och vara rättså grinig resten av dan.

S-H.com måste ha tagit stor del av ditt liv :D

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
soppatorsken skrev:
Men det är inget som stör mig sålänge de håller sina offtopic-trådar på 125 forumet. Men om "Vilken gymnasielinje ska jag välja?" låg på nått annat forum skulle jag reta upp mig och vara rättså grinig resten av dan.

"Vilken gymnasielinje ska jag välja?" var väl i samma klass som "villken dörrmatta ska jag välja" eller "villket slip-on".... big differnt!!!! :fatta!
Det är ju ganska frivilligt att läsa dom trådarna, du ser ju rubriken och behöver inte gå längre!!!!!

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
ålder e bara en siffra på ett papper... det säger inget om hur mogen man är .
låt de va som det är...

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
denna tråden e ju värsta skiten! vilka här har INTE börjat sin hoj karriär på en 125a???? Man måste ju för fan börja någonstans! bara för att ni alla har volvo, villa, hund och e över medelålder!!!! :fatta!

Last edited:

Forkman

Uppe bland molnen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nepp
SmackMan skrev:
denna tråden e ju värsta skiten! vilka här har INTE börjat sin hoj karriär på en 125a???? Man måste ju för fan börja någonstans! bara för att ni alla har volvo, villa, hund och e över medelålder!!!! :fatta!
Du är väl ett ganska bra exempel på hur det kan sluta.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
SmackMan skrev:

Ditt språk är det som är mest skit i den här tråden, det gör i princip hela tråden till kass och tråkig läsning.

@kajlyl: Jo, du har nog faktiskt rätt! :tummenupp

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Finns en hel del idiotiska trådar på 125-forumet, men ni som har lagt fram förslaget om åldergräns sjönk nästan ner till moppepojkarnas nivå. Hoppas verkligen inte att det var något genomtänkt förslag. Jag tycker SH funkar riktigt bra, ibland kommer det jobbiga trådar. Men då är det ju inte värre än att inte läsa dom. Såna trådar lär inte vara kvar särskilt länge ändå. Så länge moderatorerna sköter sitt (vilket jag tycker att dom gör) så funkar ju SH riktigt bra, eller?

Kan hålla med om att det finns en del som borde lära sig att skriva mer anständigt, vi får försöka påpeka detta för dom som gör det. Och hoppas på förbättring...

Last edited:

Fredde Meck

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Scott 2005
Chille skrev:
du kan väl inte på fullaste allvar kalla en 125:a för en sporthoj?
för jag är väl på sporthoj.com?
Oj, ursäkta jag kortade ner ditt inlägg. Va gör det om det finns killar här som kör 125:a, har du aldrig gjort det? Nå'n gång måste man joina nå'n "klubb".
Sluta hacka på boysen!

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Poffer skrev:
Finns en hel del idiotiska trådar på 125-forumet, men ni som har lagt fram förslaget om åldergräns sjönk nästan ner till moppepojkarnas nivå. Hoppas verkligen inte att det var något genomtänkt förslag. Jag tycker SH funkar riktigt bra, ibland kommer det jobbiga trådar. Men då är det ju inte värre än att inte läsa dom. Såna trådar lär inte vara kvar särskilt länge ändå. Så länge moderatorerna sköter sitt (vilket jag tycker att dom gör) så funkar ju SH riktigt bra, eller?

Kan hålla med om att det finns en del som borde lära sig att skriva mer anständigt, vi får försöka påpeka detta för dom som gör det. Och hoppas på förbättring...
Håller med dig till 100% Poffer, det finns rötägg bland alla åldersgrupper och moderatörernas jobb är att hålla ordning på dessa fuckon, oavsett ålder eller hoj.

SHs moderatorer gör ett bra jobb enligt mig, keep up the good work.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
soppatorsken skrev:
Visst, visst. Men hur många vettiga 125åkare finns det förutom Forkman, Johanjulgran, Nissejärnet och några till?
Inte speciellt många va?

Visst finns det många moppefuckon i 125-forumet men ditt inlägg var lite väl hårt, att dra alla över en kam är något av det värsta man kan göra.
Om man nu har oturen att inte vara över 16-17år så är man ju så illa tvungen att hålla till i 125cc forumet .
Trådar som "vilken gymnasielinje" osv hör hemma i OT forumet (eller ingenstans allas) men som jag sa tidigare så finns det rötägg i alla åldersgrupper och att tro att dessa rötägg endast är folk i min ålder som håller till i 125cc forumet är ren dumhet om jag får säga det själv.
Läs några trådar i OT forumet så ska du se att många trådar där håller lika låg nivå som de i 125cc forumet.

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
soppatorsken skrev:
Visst, visst. Men hur många vettiga 125åkare finns det förutom Forkman, Johanjulgran, Nissejärnet och några till?
Inte speciellt många va?

Antingen så har du inte läst i 125a forumen eller så kan du inte läsa! Och det där med gymnasieval e precis som o fråga nånting annat här på forumet..t ex som o fråga vilket jobb man skulle välja det är ju i princip samma sak, fan gör du inne på 125a forumet om det stör dig så mycket? du måtte vara bra trångsynt du!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag tycker inte att det sak vara nån åldersgräns eller krav på att man ska ha minst en 180cc eller liknande, det är ganske fånigt, eller hur?
Men vissa krav på att inte det bara skrivs blaj och skit ska finnas, och det gör det iomed moderatorerna. Och visst kaZmur, offtopic är till största delen trams eller kompisar som bråkar med varann.

@Vanish; Jag har läst 125 nån gång och tycker att det märks lite att det är yngre killar som håller till där. Stämmer inte det?
Och jag är så trångsynt som jag bara orkar. Och det är mycket det.

Hursomhelst så är nästan alla överens om att det inte funkar med åldersgärns och att den inte skulle göra nån nytta. Och allt tjafs är en fråga för moderaterna som ska ta bort skiten.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
soppatorsken skrev:

Att det bara är moppepojkar som skriver om vilken gymnasielinje de skall välja rör iallafall mig inte i ryggen då det faktiskt finns personer på detta forum som skriver massa blaj trots att de är över 20..
Det handlar inte om åldern.

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
om "moppe" killarna inte har glömt bort det så har dom en egen sajt, "moppenet"... men visst någon sorts av rensning på omoget folk tycker iallafall jag ska användas, fungerar det systemet som SH använder nu, så varför ändra på det?...
...ordet SPORTHOJ går att placera igentligen i olika kategorier, dom som har 125cc åker på sina "sporthojar" som vissa andra anser inte är tillräckligt stora för att kalla just sporthoj, det finns folk som gillar SuperMotard som också anser att deras motocyklar är dom ultimata "sporthojarna"
+ alla situationer är/blir vad man gör dom till

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
soppatorsken skrev:
@Vanish; Jag har läst 125 nån gång och tycker att det märks lite att det är yngre killar som håller till där. Stämmer inte det?
Och jag är så trångsynt som jag bara orkar. Och det är mycket det.QUOTE]

Det är killar som antingen ska skaffa 125 eftersom de kommer upp i åldern och behöver råd, dom måste börja nånstans!

Sen så finns det ju de idioter som bara spammar en massa skit men det kan ju tas bort som sagt! Sen kan du läsa de trådarna som intresserar dig tycker jag låt andra få säga sin mening även om du värdesätter det som skit. Bättre känsla på sporthoj med mindre tjafs! :)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
svar

Chille skrev:
du kan väl inte på fullaste allvar kalla en 125:a för en sporthoj?
för jag är väl på sporthoj.com?

när du är 18 år får du övningsköra en ostrypt hoj. då kan dom få vara med o diskutera och ventilera sina åsikter.. många ungdomar tycker ju att GR är gud..vilket enabrt får mig att tänka på när en idiot på en MT5:a tejpade fast en kamera och trodde att han skulle åka ifrån farbror blå.
Tror nog att en racing 125:a sätter bättre varvtider än vilken sporthojswannabe som helst faktiskt.Däremot tycker jag likt swedie att för mycket"kidstuff" kan va dåligt för sajten.förvisso har inte jag sett så mycket snicksnack av ungdomarna på denna sida om jag ska va ärlig.En sextonåring kan ju ändå logga in sig som "börje 43" om han vill ju,så man får nog inte bort den risken genom åldersgräns tror JAG iaf. mvh//jacke

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Bikerbitch skrev:
Jag fattar inte att äldre killar skall vara såna översittare när det gäller åldrar...
Åldersgräns på ett forum? Alla är väl välkomna, det finns ju för fasiken 22 åringar som skriver omogna och fjolliga trådar också..

Snacka om att dra alla över en o samma kam..
Varför skrev du just 22? :( heheh

Det blir ingen åldersgräns på sajten, jag kan bara komma anses taskig istället när jag ger en medlem .. en viss stämpel o därmed omöjliggör skrivande i andra forum än 125forumet.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Swedie skrev:
Varför skrev du just 22? :( heheh

Det blir ingen åldersgräns på sajten, jag kan bara komma anses taskig istället när jag ger en medlem .. en viss stämpel o därmed omöjliggör skrivande i andra forum än 125forumet.
22 var ett exempel Swedie. Inget personligt, du skriver bara om din Ica-flicka ju :)

Blir det åldersgräns måste jag ju nästan härifrån. Jag är ju ynka 18 och kör en gammal sporthoj, vad ska man ta sig till? :(

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024