Åldersgräns på SH???

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Chille skrev:
Ja. jag har inte upplevt att det är så stora problem med moppefuckon. ingenting jämfört med bike.se

håller med... men ibland har de dykt upp nått moppefucko inlägg... :kocko

Bike.se är ju hopplöst ju... varenda tråd är ju helt sönder spammad där.... fast de är en viss humor där oxå :hihi moppepöjksen trackas ganska hårt även där av dom äldre med mc kort..... :tuttar

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Eftersom 125 delen finns så måste ju nästan 16år vara acceptabelt, även 15åringar som vill ha seriösa råd...

sen om smågrabbarna i 125jr på 12-13år kommer och vill ha hjälp, snacka räjsing så är det väl ett undantag...

men som Svidi säger så är det väl inte åldern som styr, men de e klart att det märks om nån är 14 eller 24...

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
bandit uno skrev:
Om det införs en åldersgräns på SH hur skulle den då kontrolleras? kopia av körkortet?
Annars skulle vilket moppefucko som helst kunna skriva att dom var 25YO.

som den kontrolleras på så många andra siter. Genom personnr och namn koll. du skriver helt enkelt i namn och personnr. detta har flera communitys eftersom att en 45 årig gubbe inte ska kunna sitta och ha en 20 årings nick. och då locka till sig 16 åriga tjejer som han sedan gör mindre trevliga saker med.

ni fattar alla vad jag menar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Som tidigare skrivit, om folk ej kommer in när de väljer "född 86" så kommer du ju välja "född 81".. o då slutar ju sajten funka som den ska. Då är ju informationen om medlemmarna inkorrekt. T.ex Badkarma ovan har fyllt i att han har är tjej, vilket är ändrad info. :ajjabajja (eller hur?)

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Äh shit bacon det är nog svårt att banna folk, nödvändigt men ibland säker orättvist...

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Swedie skrev:
Som tidigare skrivit, om folk ej kommer in när de väljer "född 86" så kommer du ju välja "född 81".. o då slutar ju sajten funka som den ska. Då är ju informationen om medlemmarna inkorrekt. T.ex Badkarma ovan har fyllt i att han har är tjej, vilket är ändrad info. :ajjabajja (eller hur?)

Nej jag har inte ändrat på något, måste vara fel på SH :tungan
Fan jag är en höna coolt, låt så vara..

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Badkarma skrev:
Nej jag har inte ändrat på något, måste vara fel på SH :tungan
Fan jag är en höna coolt, låt så vara..
senaste bulletin känner av personens kön! ganska exakt.. kan möjligtvis luras av en väldigt femenin/gay kille :p

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
kajlyl skrev:
senaste bulletin känner av personens kön! ganska exakt.. kan möjligtvis luras av en väldigt femenin/gay kille :p

Typiskt, fan också :tuttar

Tjejer gå och lägg er nu, sov sött och dröm mysigt om riddare på blå/vita hästar(står GSX-R på sidan) *smile*

Last edited:

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Sluta hacka på 125 åkarna.. dom som syns o skriver e väl minst lika mogna som oss andra.. "bara för man e gammal behöver man inte vara vis" ett skönt myntat uttryck på gården..

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Swedie skrev:
Jag vill att alla ska kunna samlas utan å behöva betala för det. Vem somhelst ska hit o ha kul! Men som jag skrev tidigare, äru dum i huvet o inte kan bete dig ordentligt eller diskutera vettigt så får du ta en paus.

Negativt är att det blir få som betalar.
Jag kan ej längre låta företag ha reklam på sidan.
Betalar nån som är 16 för att komma in och sen beter sig som en gris, så kan han ju muppa sig o säga "här har jag betalat, jag ska inte bli utslängd".. iofs kan jag skriva en s.k "disclaimer" att uppför du dig illa, kan banning ske utan återbetalningskyldigheter av mig.

Men det är för mycket jobb. Jag har rätt mycket o göra redan nu med å se till att SH är sansad i vad som som läggs in m.m.

Nä! SH kommer vara gratis för alla, fast jag kommer dock vara taskig mot vissa som ej uppför sig. Om jag säger varför eller ej de åker ut, är upp till situationen. Ofta kan ni dock se varför jag kickar ut nån utan att jag skriver varför.

Du kan ju ha fler moderatörer på sidan här som håller rent, blir mindre för dig också tar du ju dem som du har träffat IRL och litar på.

Det tror jag skulle hålla rent ganska så bra, och om vi säger att här är 10 olika katogerier så har du 10 moderatörer alltså 1 i varje så kan du vara admin här inne som då kan ha det lite lugnare...... tycker absolut inte det skulle vara något dumt förslag pga det hade inte varit lika stressigt för dig, kan tänka mig att du får sitta och kolla igenom varje post som någon skickar för o kolla så där inte kommer något idiotiskt inlägg ( som mitt, bra jobbat :tummenupp ) ...... bara ett förslag...

Last edited:

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
Nisse Järnet skrev:
Bara jag som tycker det funkar utmärkt som det är nu??

Nej jag är böjd att hålla med

Jag quitade forumet för ett tag sen för de va ruttet med en massa spam å skit men nu är det uppstädat å ett bra forum igen, precis som det upplevdes i början tycker jag.

Nu har jag sporthoj igen och vill kunna byta uppfattningar och information om min hoj och kanske kunna hjälpa andra. So what om de är 16 å kör 125'a. 125'a är garanterat sporthoj oxå.

Så låt det va som det är nu och släng ut de rötägg som existerar / dyker upp istället så kommer det fortsätta hålla en hyffsat bra nivå på forumet

/oXydex

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
tack Nisse, jag har samma känsla! Medlemmarna har verkligen tonat ner spammandet efter att de förstår att deras trådar försvinner, låses osv om de liksom är helt OT eller onödiga osv. Min lilla "röda text" oxå kanske påminner bra vid rätt stunder.

Jag känner att jag klarar det fint, men såklart ibland kan man ju missa vissa grejer, men då finns ju en "Rapportera" knapp.

Känns bra att höra att forumet uppskattas, det hörde jag en hel del i helgen och det värmnde, om jag än så inte visade det. Och att även höra att forumet kommit på rätsida igen efter att varit ett ställe för spam och omogenhet, till att åter igen vara ett bra ställe känns fin fint.

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Swedie skrev:
tack Nisse, jag har samma känsla! Medlemmarna har verkligen tonat ner spammandet efter att de förstår att deras trådar försvinner, låses osv om de liksom är helt OT eller onödiga osv. Min lilla "röda text" oxå kanske påminner bra vid rätt stunder.

Jag känner att jag klarar det fint, men såklart ibland kan man ju missa vissa grejer, men då finns ju en "Rapportera" knapp.

Känns bra att höra att forumet uppskattas, det hörde jag en hel del i helgen och det värmnde, om jag än så inte visade det. Och att även höra att forumet kommit på rätsida igen efter att varit ett ställe för spam och omogenhet, till att åter igen vara ett bra ställe känns fin fint.

Jodå jag tycker också forumet funkar bra men eftersom du sa att du får ganska så mycket och göra och vill inte börja fibbla med pengar som folk ska skicka in för att regga sig här så skulle det ju varit en bra lösning på det hela ( mitt senaste inlägg ).

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag fattar inte att äldre killar skall vara såna översittare när det gäller åldrar...
Åldersgräns på ett forum? Alla är väl välkomna, det finns ju för fasiken 22 åringar som skriver omogna och fjolliga trådar också..

Snacka om att dra alla över en o samma kam..

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Bikerbitch skrev:
Jag fattar inte att äldre killar skall vara såna översittare när det gäller åldrar...
Åldersgräns på ett forum? Alla är väl välkomna, det finns ju för fasiken 22 åringar som skriver omogna och fjolliga trådar också..

Lyssna på BB o förstå :D

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Bikerbitch skrev:

Visst, visst. Men hur många vettiga 125åkare finns det förutom Forkman, Johanjulgran, Nissejärnet och några till?
Inte speciellt många va?

Men det är inget som stör mig sålänge de håller sina offtopic-trådar på 125 forumet. Men om "Vilken gymnasielinje ska jag välja?" låg på nått annat forum skulle jag reta upp mig och vara rättså grinig resten av dan.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024