Årsinkomst före skatt???

Lön i kr per år brutto...

• Antal röstningar
    0

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Zx6R
Jag tjante circus 450føre skatt i fjor, men då va det mycket overtid..min normala løn ar nog rundt 380-400..men nu ar det mesta dyrare i Norge en i Sverige...

Sledneck

Fa si på globbana
Gick med
28 May 2006
Hoj
CBR 900 rr 99:a
Alla kollektivanställda borde ju ligga i 150000-300000kr nivån såtillvida att man inte ligger på traktamente vill säga.....är nästa ALLA här inne tjänstemän/chefer av något slag?
Jag lyckades pusha 300tusenkronorsgränsen med råge iår, fattar det knappt för jag har gått sjukskriven 3 mån...

ec2bme

LAGOM SNABB
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Som den snickare jag är så ligger jag just nu på 26000 kr i månaden + 18 kr milen skattefritt hemifrån till där jag jobbar för stunden tur och retur, vilket varierar från 3 mil och uppåt.

Hamnar väl på 340-350000 kr/år ungefär.

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
Alla kollektivanställda borde ju ligga i 150000-300000kr nivån såtillvida att man inte ligger på traktamente vill säga.....är nästa ALLA här inne tjänstemän/chefer av något slag?
Jag lyckades pusha 300tusenkronorsgränsen med råge iår, fattar det knappt för jag har gått sjukskriven 3 mån...

Varför då? Jag är metallare och har legat över 300 några år nu, kör maskin på en industri.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
10k i kroner, men sen får man ju sommar jobba med, så blir det väl runt 20. :tummenupp

(studentjävel)

FANTEN

Cool
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
Busa
Allt handlar om vad man har för utgifter inte inkomster.

Vill bara hålla med där. Själv har jag ingen bil, massa olika betalkanaler eller ens en TV. hehe. :D
Sen har jag en polare som alltid har ont om pengar som klagar på att han inte har råd med hoj. Han har en riktigt schysst bil, byter mobiltelefon minst varje år, har massa betalkanaler och rent allmänt är väldigt glad i prylar. Höga mobilsamtalsräkningar och orkar inte ens stänga av sina elprylar. Dom är ju så många så det är enklare att sätta dom i stand by då så dom får ticka ström. osv... Just det. Han klagar på bensinkostnaderna oxå. Bor man inne i lilla Karlskrona så klarar man sig utan bil men inte han. hehe. :)

trajan

Halvvägs ner i myllan
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph sprint sport 98
Inte tillräckligt för att göra vad jag vill,men tillräckligt för att
sätta guldkant på tillvaron...:tummenupp

0scar

Guest
Ligger på nåt 504000k före skatt... Lite mindre någon månad, för det mesta något över snittet. Röntgensyrra, gör dock bara konsult-uppdrag med boende och resor betalda. Jobbar ej heller hela året, utan som ett as en kortare period (3-4 månader) för att sedan vara ledig ungefär detsamma.

Detta är dock inget som fungerar i längden (tungt jobba långa och många pass) men just nu passar det finemang...

MikkE

Guest
Shit, tjänade nästan dubbelt så mkt i Norge än vad jag gör nu i Sverige. Varför räknade jag på detta!? Vill nästan tillbaka dit =/

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011
ca 700.000 före skatt, plus tilldelning av bolags aktier till ett värde av ca 1 miljon. Betalade ca 340.000 till fredrik r.

Har ingen aning hur mycket jag kommer få betala i skatt för aktierna men förmodligen tillräckligt för att behöva sälja det mesta. men det problemet får komma senare!

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Det här måste ju vara den värsta skryttråden någonsin :yoparty
Jag lever på bidrag och jobbar svart så jag har råd med mina hojar bilar och annan lyx men nolltaxerad.
Bättre än så kan det inte bli, jobbar även bara på vinterhalvåret så jag har hela sommaren ledig till hoj :)

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
ca 700.000 före skatt, plus tilldelning av bolags aktier till ett värde av ca 1 miljon. Betalade ca 340.000 till fredrik r.

Har ingen aning hur mycket jag kommer få betala i skatt för aktierna men förmodligen tillräckligt för att behöva sälja det mesta. men det problemet får komma senare!

Om ni hade ett bra utformat optionsavtal så betaler ni ingen skatt för att optionerna konverteras till aktier, då betalar ni ett avgjort pris som var beräknat frånden dagen då avtalet tecknades ni köper altså optionerna samtidigt som de löper ut. Därefter blir det såklart vinstskatt på värdeökningen men det behöver du ju inte betala förrän den dagen du säljer.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!