Slappa
Rage closed inside!
Sätter en 500 ing på utomlandsjobb, Norge kanske tom?Vart jobbar du när du har så bra betalt? Jag har jobbat i en industri i skövde i 30 år den 25/4-2008 och har ca:360000 kronor/år.
Sätter en 500 ing på utomlandsjobb, Norge kanske tom?Vart jobbar du när du har så bra betalt? Jag har jobbat i en industri i skövde i 30 år den 25/4-2008 och har ca:360000 kronor/år.
Ja j*vlar vad cool jag måste vara med mina 163506 då...
Sen kan vi ju lägga på straffskatter i form av moms på bensinskatten,
skatt på trafiken, skatt på mat osv osv osv... Så inser man snart att det
känns lite halvruttet att 70% av ens lön försvinner till Borgs sandlåda...
Om ni hade ett bra utformat optionsavtal så betaler ni ingen skatt för att optionerna konverteras till aktier, då betalar ni ett avgjort pris som var beräknat frånden dagen då avtalet tecknades ni köper altså optionerna samtidigt som de löper ut. Därefter blir det såklart vinstskatt på värdeökningen men det behöver du ju inte betala förrän den dagen du säljer.
månadspengen då? eller den är väl inte besakattningsbar inkomst...
ca 700.000 före skatt, plus tilldelning av bolags aktier till ett värde av ca 1 miljon. Betalade ca 340.000 till fredrik r.
Har ingen aning hur mycket jag kommer få betala i skatt för aktierna men förmodligen tillräckligt för att behöva sälja det mesta. men det problemet får komma senare!
Sätter en 500 ing på utomlandsjobb, Norge kanske tom?
Läs och gråt.
http://www.ekonomifakta.se/sv/Fakta/Skatter/Rakna_pa_dina_skatter/Min_skatt/
Självmord hjälper inte heller.
Det är moms på blomsterkransar.
Spelar f-n ingen roll vad man tjänar...man skaffar sig utgifter som matchar inkomsten.
Vad är felet?Jodu om den kalkylatorn hade räknat rätt vore det verkligen illa !
Vad är felet?
Jodu om den kalkylatorn hade räknat rätt vore det verkligen illa !
Självklart är det jag.alltid undrat om det är du på bilden??? fråga i all välmening
Självklart är det jag.
Datorn är en ABC 80 med vinyldrive.
Ok.................................
Förlåt.
Men då var en sporthoj på 100 häst och vägde 220kg.Det klarar ju sitt tydliga språk som jag trott att sporthojsåkande blir mer och mer för enbart de som har det bättre ställt. Förr, före 2000 iaf ... så var försäkringskostnaderna så pass mycket lägre att en mer medelsvenson (eller ja säg under 250.000) kunde äga en dåtiden sporthoj. Jag tycker mig minnas även att det var fler hojar på vägarna då som var sporthojar... ? eller?
Det klarar ju sitt tydliga språk som jag trott att sporthojsåkande blir mer och mer för enbart de som har det bättre ställt. Förr, före 2000 iaf ... så var försäkringskostnaderna så pass mycket lägre att en mer medelsvenson (eller ja säg under 250.000) kunde äga en dåtiden sporthoj. Jag tycker mig minnas även att det var fler hojar på vägarna då som var sporthojar... ? eller?
Lägg märke till att han har ABS. Säkerhetsmedveten människa!
Er6:a med den inkomsten: Kom igen.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari