Jag skulle gärna förklara för dig men jag tror inte att det skulle gå in med tanke på din avatar.
Hela poängen med TS trådstart är ju att smutskasta MC-Varuhuset.
Jag har själv handlat av dom och kommer aldrig någonsin att handla där igen, men det var inte pga dålig service, servicen var bra. Det är pga nåt helt annat men det vill jag inte skriva på forumet.
Så med andra ord, jag tycker inte att servicen är dålig på mc-varuhuset.
Tur att jag inte har nån avatar, fast när jag tänker efter så är det kanske en nackdel också?
Du kommer själv aldrig att handla igen av MC-Varuhuset men du vill inte säga
varför, TS skriver ett öppet brev på ett forum för sporthojar(och andra) till
företaget ifråga över hur ointresserad personalen var av han som kund och
då är det nåt fel på TS?
MC-branchen har pratat en hel del om hur man skall möta konkurrensen mot
internetförsäljningen och eftersom man har svårt att möta den med priset eller
lagervolym så har man bara ett enda val.
Fantastisk service och ett fantastiskt bemötande,
finns ju bara dom möjligheterna kvar.
Tycker att det är märkligt att ingen från företaget har svarat något i
tråden ännu, ypperlig möjlighet att få en positiv reaktion på en negativ kritik.
"Tråkigt att du upplevde dig ovälkommen i våran butik, vi skall gå
igenom detta imorgon för så här skall det inte vara. Lämna gärna namn
och telefonnummer om du vill i ett PM så skall vi se om vi inte kan ordna
något som kan göra att du kan tänka dig att framöver handla hos oss
trots din negativa upplevelse av oss när du besökte oss denna gång"