Öppet brev till migrationsministern

Status
Ej öppen för fler svar.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Dioxin skrev:
Oh my god den här killen behöver hjälp!!!! :fatta!
Vakna grabben, det är inte år 1726 längre och inbördeskriget e slut mellan syd och nordstaterna!!!! :dummer
"köper skinnsoffa och snor våra brudar"??? Hahaha... Lägg av!!! :huvet

Sorry, missade en stor *special-ironi-nu-skojar-vi-till-det-till-gladh-smiley*

Henken

Guest
Dioxin skrev:
Oh my god den här killen behöver hjälp!!!! :fatta!
Vakna grabben, det är inte år 1726 längre och inbördeskriget e slut mellan syd och nordstaterna!!!! :dummer
"köper skinnsoffa och snor våra brudar"??? Hahaha... Lägg av!!! :huvet

:rofl

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Chrille skrev:
Sorry, missade en stor *special-ironi-nu-skojar-vi-till-det-till-gladh-smiley*

Ey, len. Här skojar vi inte. Passar du dig inte så kommer jag att håna dig i en hemlig tråd som inte du kan se, ju

gladh

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Henken skrev:
Du har nog med brudar ändå :arsele (Jag utgår från att du inte fejknickar) :D
Dessutom är hon inte min flickvän än...Men min mamma då?
Nej tack, jag står över denna gång. Men jag vet att GSXR1100 är intresserad. PM:a honom :tummenupp

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Missbruk av välfärdssystem, asylregler osv skall och bör stävjas. Så långt är väl alla överens va? Återstår alltså vilka verktyg myndigheterna bör använda sig av..

/B

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Bj.O.rn skrev:
Missbruk av välfärdssystem, asylregler osv skall och bör stävjas. Så långt är väl alla överens va? Återstår alltså vilka verktyg myndigheterna bör använda sig av..

/B

Jag är med dig på att missbruk av välfärdsystem skall stävjas, men ska asylregler stävjas :va

gladh

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Henken skrev:
Nu pratar vi om nåt annat... :ajjabajja

Påminner mej om ett rejs i somras när vi hade lånat polarens föräldrars husvagn. Sent på kvällen hör jag ett hiskeligt ttjut när polaren hittar porrtidningar i ett av stuvfacken bredvid dubbelslafen......"Mamma och pappa?"

Jag skrattade hela helgen och varje gång han slutade hulka så påminde jag honom.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Tråkigt när barn hamnar i kläm,men jag undrar hur lyckligt det slutar när dom fått växa upp i sverige för att senare få reda på att deras föräldrar e fejkisar??Måste ju va lite negovarning på det oxå?Tycker inte att sveriges gränser ska stå på vid gavel för alla som kommer o säger"jag vet inte vad jag heter eller vart jag kommer ifrån"helt utan möjlighet att kolla upp detta.Barn blir till slut vuxna,o känner man sig då lurad kan man bli en väldigt bitter vuxen.Är helt klart för att hjälpa dom som verkligen behöver det,men utan att bli kallad rasist så vill jag poängtera att det finns massor av både felbehandlade o bortglömda invandrare i landet redan som behöver tas om hand o vårdas istället för att bara pumpa in fler o sätta dom på förläggningar.Massor av svenskar som behöver hjälp oxå. mvh//jacke

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Chrille skrev:
Påminner mej om ett rejs i somras när vi hade lånat polarens föräldrars husvagn. Sent på kvällen hör jag ett hiskeligt ttjut när polaren hittar porrtidningar i ett av stuvfacken bredvid dubbelslafen......"Mamma och pappa?"

Jag skrattade hela helgen och varje gång han slutade hulka så påminde jag honom.
:rofl

DET är humor!

Henken

Guest
Chrille skrev:

:rofl Den som söker skall finna...

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Den här tråden kommer att sluta i den för ämnet typiska pajkastnings- och "VM i fördoms"-andan.

Hur som helst så är jag skeptisk till förslaget. Vad skulle hända med alla barn som faktiskt inte växt upp med sina biologiska föräldrar, ska de köras över totalt?

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Jimmy I skrev:
Jag har inga som helst problem med kritik Chrille....

Varför blir du så kinkig när du får kritik då? Folk tolkar saker och ting olika och tycker olika därefter. Bra va? :)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
berggren_martin skrev:
...

Hur som helst så är jag skeptisk till förslaget. Vad skulle hända med alla barn som faktiskt inte växt upp med sina biologiska föräldrar, ska de köras över totalt?

Det är väl fråga om att fånga lögnare?? Adoptivbarn är väl en annan femma ?

....som öppnar nya kryphål.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...