Öppet brev till migrationsministern

Status
Ej öppen för fler svar.

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Jadda jadda bling bling bling ! Avbryt fjollet !

-Lowrider- skrev:
Här har vi ytterligare ett exempel på en kille som saknar ordföråd??
Varför ska jag höja blicken,,utveckla gärna! Eller så kan du skippa att lägga dig i min och bingos diskussion.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
-Lowrider- skrev:
Varför ska jag höja blicken,,utveckla gärna! Eller så kan du skippa att lägga dig i min och bingos diskussion.

Icke. Kalla det kamratfostran eller vad du vill men när du börja resonera som en folkölsberusad mopedist så får du räkna med att vi är flera som reagerar.

"Säg det där igen om du törs ditt jälaas...."

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
-Lowrider- skrev:
Nej jimmy du behöver inte förklara,,vi andra fattade poängen direkt även fast det kanske var lite otydligt ..men Chrille och Bingo vill inte alltid förstå när vissa av oss skriver,utan vi är genast en bunt idioter som inte kan förklara riktigt tydligt.

Bingo skrev:
Nä då, Det finns inget idiotiskt i det som Jimmy skriver. Med dig är det inte lika enkelt.

-Lowrider- skrev:
Bingo jag har nog skrivit det förr och skriver det igen. Du är välkommen hem till mig och kalla mig idiot öga mot öga. Du är tuff bakom ett tangentbord,,skulle vara kul och se om du är det i verkligheten också.
Det är dumt att kalla fel person dum i huvudet, kom ihåg det. What goes around comes around.
Sen att du alltid måste göra dig rolig och spela dum i flertalet trådar irriterar mig än mer. Men som sagt du är välkommen...att kalla mig idiot,men då öga mot öga nästa gång.

Lugna ner dig. Det var faktiskt du som sa att Bingo kallade dig för idiot och inte Bingo själv. Ska du ställa dig själv öga mot öga eller? Nä lägg ner med det där "du ska inte mucka med mig" snacket här det bidrar bara till ett ifrågasättande av trovärdighet i andra inlägg.

/Teo

.....ska Jag säga förrästen..spammer..

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
-Lowrider- skrev:

Är du inte tillräckligt mogen för att undvika högstadieinlägg som det du skrev till Bingo? Vi diskuterar här och folk tycker vad de vill om varandras åsikter.
Idiotiskt att brusa upp över ett internetforum...och att kalla sig "fel kille att bråka med" med mera. Vad vill du att vi ska göra, krypa ner under täcket och bli rädda eller?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
-Lowrider- skrev:
Eller så kan du skippa att lägga dig i min och bingos diskussion.
Du grabben, du och jag har ingen diskussion.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
-Lowrider- skrev:
Ja kalla mig vad ni vill,kaxig,fjortis,idiot omogen mm. Spelar inte mig någon roll. Jag vet vem jag är och mina bekanta som jag umgås med. Alla är vi olika och vi är inte uppvuxna på samma kontinent och med samma mentalitet så är det och det går inte ändra på. Alla har vi olika sätt att klara oss fram här i världen. Lägger här ned diskussionen och medlemskapet på sporthoj för gott.
Se här vad du ställer till med Bingo, ännu en inte lektuell som överger oss pga din aggresiva framtoning.

Bingo in i skamvrån nu, på med dumstruten och skäms.

:ajjabajja

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ja jävlar. Så här roligt har jag inte haft sen vi dragga efter morfar i fel sjö.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Chrille skrev:
Ja jävlar. Så här roligt har jag inte haft sen vi dragga efter morfar i fel sjö.
Du ska inte få ha roligt! :ajjabajja

Denna tråden har rapporteras till mig en hel del och det är lite VÄL mycket skitsnack om varandra, så nu låses den! Tragiskt nog har även en medlem lämnat forumet pga denna tråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...