Örebro/Karlskoga

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Blir tyvärr o ställa in. Kollar ut nu och det är ju feeeta åskmoln. Varför måste det va bra väder när man jobbar? Verkar som det ska va dåligt ett tag framöver. :(

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Fan, nu känner jag mig som en riktig gubbe med custom som bara kör om det är 20 grader, strålande sol o ingen vind... Får hoppas vädret blir bättre en annan dag.

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
hamnat i brändåsen hittillls :) kanonväder hittills och rena och fina småvägar ;-) nu blir de kaffe :-*

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Själv är jag precis hemkommen från en tur ut mot Vingårker ungefär! Fick en trevlig skvätt på mig, för ni vet väll vad man säger om hårda mc piloter? - kör i alla väder!!

Väg 207 & 52 var jag ute och snurrade på. Trevliga vägar, lite "lite" kurvor bara!

matteled

Ny medlem
Gick med
4 May 2009
Hoj
KTM 450 exc -04, YZF 426-01
Själv är jag precis hemkommen från en tur ut mot Vingårker ungefär! Fick en trevlig skvätt på mig, för ni vet väll vad man säger om hårda mc piloter? - kör i alla väder!!

Väg 207 & 52 var jag ute och snurrade på. Trevliga vägar, lite "lite" kurvor bara!

Var det dig jag mötte på mellsa-rakan? Orange KTM.

MVH Matte

Pennybridge

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2009
Hoj
-93 Yamaha FZR
vart en sväng idag med, åkte till fellingsbro med Philsson igår och tog en runda till fjugesta med omnejd idag. nån som ska köra imorrn?

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
Nyss hemkommen från en tur på 13 mil, bara kurviga vägar i 70 - 100km lagom tempo vid denna årstid :)
Lite pissigt regn sista milen hem men annars helt okej!

Kan säkert bli en tur imorron me. :arsele

Last edited:

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Var det dig jag mötte på mellsa-rakan? Orange KTM.

MVH Matte

Jag kör en röd Hornet 600 så nej! Dom enda hojjarna jag träffade på var 2 glidare och 1 BMW. Sen svischade någon förbi i farten som jag inte hann se!

Jag följer gärna med ut till fellingsbro någon dag med Stortorgsgänget!! :tummenupp

JimdOe

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2009
Hoj
-01 GSXR 1000
Blev en liten omväg hem från jobbet ikväll. Pilängen ut till Garphyttan gena till Närkeskil sen Baronbacken. Det går ju fan inte att köra raka vägen från A till B! ;-)

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
blir ev en sväng på käglan imorrn! Slutar jobbet ca 16.45.. så 17.15 vid valfritt ställe? Stortorget?

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Blev en liten omväg hem från jobbet ikväll. Pilängen ut till Garphyttan gena till Närkeskil sen Baronbacken. Det går ju fan inte att köra raka vägen från A till B! ;-)

Var det dig jag såg på en röd / vinröd zx6a och skjuts? Blev en tur till Kumla med polarn som skulle köpa ryggskydd, glömde dock plånboken på JET när vi hade tankat på väg därifrån. :huvet Körde tillbaks så fort jag upptäckte det åter i Örebro men den var ju såklart inte kvar.. Hoppas någon vänlig själ förbarmade sig så den kommer tillrätta.

blir ev en sväng på käglan imorrn! Slutar jobbet ca 16.45.. så 17.15 vid valfritt ställe? Stortorget?

Skulle vara roligt!.. slänger mig direkt över prognosen och tittar..

vart en sväng idag med, åkte till fellingsbro med Philsson igår och tog en runda till fjugesta med omnejd idag. nån som ska köra imorrn?

Ska väl finnas en hel del kul vägar kring fjugesta? Kul å åka sist.. och det finns fler pizzerior att upptäcka..

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Var det dig jag såg på en röd / vinröd zx6a och skjuts? Blev en tur till Kumla med polarn som skulle köpa ryggskydd, glömde dock plånboken på JET när vi hade tankat på väg därifrån. :huvet Körde tillbaks så fort jag upptäckte det åter i Örebro men den var ju såklart inte kvar.. Hoppas någon vänlig själ förbarmade sig så den kommer tillrätta.

Skulle vara roligt!.. slänger mig direkt över prognosen och tittar..

Ska väl finnas en hel del kul vägar kring fjugesta? Kul å åka sist.. och det finns fler pizzerior att upptäcka..

Alla vägar ut ur fjugesta är roliga.. se till att prova Åtorp-Finnerödja me :tummenupp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag