Inte jag heller. jag grillade. vad får jag om jag är tyst?
Du får tystnad?
Inte jag heller. jag grillade. vad får jag om jag är tyst?
Ingen ide att du frågar honom då han inte längre har möjlighet att fixa sådant mer.tackar tackar..
Ingen ide att du frågar honom då han inte längre har möjlighet att fixa sådant mer.
Och så snoosade jag så jag missade tvättstugetiden idag ;/
Men erkänn att det var det värt!
Testa Tysslinge däck ialf, finns en till där som har åkt lite hoj.... något annat bra ställe att byta däck på här i stan?
Testa Tysslinge däck ialf, finns en till där som har åkt lite hoj.
Ska ta en kik där.. :Tummenupp
Något däck att rekommendera som är stenhård på mitten och asmjukt på sidorna? Ett sånt skulle jag vilja ha...
Micheline pilot är ju ett vanligt däck, frågan är hur mycket man sliter upp på en europatripp..
Länet
I början av veckan kontrollerar polisen nykterhet och hastighet ute på länets vägar. På lördag är det sedan dags för Örebro kommun.
Relaterat
Så här kommer polisens trafikinsats att se ut under veckan som kommer:
Måndag 17/5: LV 207, Nykterhetskontroller samt hastighetsövervakning med laser.
Tisdag 18/5: RV 50, Södra länsdelen, Hastighetsövervakning med laser samt polispilot
Onsdag 19/5: LV 205, Hastighets och beteendeövervakning med laser och polispilot.
Torsdag 20/5: E18, Västra länsdelen: Hastighetsövervakning med laser samt polispilot.
Fredag 21/5: LV 733, Hastighetsövervakning med laser samt fordons- och förarkontroller.
Lördag 22/5: Örebro kommun, Nykterhetskontroller samt hastighets och beteendeövervakning med laser och polispilot.
Söndag 23/5: LV 831, Hastighetsövervakning med laser samt fordons- och förarkontroller.
Skrivs de ut i förväg för att folk ska hålla sig lugna för att sedan skita i att åka ut på plats och faktiskt göra något?
Har polisen någon skyldighet att meddela vart de gör större insatser, likt att våra fartkameror flaggas i förväg med skyltar och är stora som hus?
Vanliga pilot power är helt ok faktiskt, skulle inte tro att det slits fortare än något annat däck vid normal körning.
Det är i förebyggande syfte, polisen är ju inte här för att jävlas med oss på något sätt, de är till för att få ner tempot i trafiken, vilket de lyckas rätt bra med när de går ut med såna här varningar.
Bra skit om du frågar mig!
GK KNIX på torsdag grabbar, 250kr om du är SMC medlem, kom igen nu
Nån som vet nån bra MC-verkstad i/nära Örebro? Funderar på att sänka gixxern något och vill höra vem som kan göra det till vilken kostnad
Nån som vet nån bra MC-verkstad i/nära Örebro? Funderar på att sänka gixxern något och vill höra vem som kan göra det till vilken kostnad
För jag är dvärg
Når bara ner med tåspetsarna så klarar inte av at backa hojen utan att gå av o leda den, vilket blir lite drygt även om det funkar
GK KNIX på torsdag grabbar, 250kr om du är SMC medlem, kom igen nu
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |