miche
Ny medlem
hahahahahah
han bet dennis i axeln oxå
jäger funkar fint som inträdesbiljett till badtunnan
hahah jäger i bad tunnan är livsfarligt
hahahahahah
han bet dennis i axeln oxå
jäger funkar fint som inträdesbiljett till badtunnan
hahah jäger i bad tunnan(<<<obs särskrivet) är livsfarligt
Hur går det till vid licensutb? bara teori?
Hänger du med upp i år Annica?
Klart jägern ska med i år med
hummm funderar på det ju.....men gick ju så där förra året på gruset.
Licens utbildning går att få på detta läger. Jag pratade med Barret igår. Han kör utbildningen lördag kväll för er som vill ha licensutb. Sen är det upp till er om ni betalar och löser ut licens. Det gör man hos SVEMO.
Nu börjar vi bli ett glatt gäng. Det är bra det. Ju fler vi är tillsammans. Desto mer krokar vi ihop.
Det är flera som inte har anmält sig som jag vet kommer ändå. Ola Andersson+badtunnan, 146 Hampus Gustavsson med ny orange 250. Han blir snabb med stor hoj ist för 80 cc. Hualigen.... Henke Karlsson kommer säkert oxå. Harry borde dyka upp. Hans motor ligger på Hjälmarberget just nu. Jag själv brukar anmäla mig som nr 45. Få se om vi kommer upp dit.
Näe, det ska vara körprov oxå om det inte är ändrat. Skicka Barret eller Kerttu ett PM om du vill veta exakt. Det är dom som håller i det.
Skönt, var lite orolig att det skulle bli kämpigt, ska bli kul att få gå den kursen efter 5 år i motardandets tecken
Lite udda fråga men...
Vem känner Rickard som har en Flickvän/sambo som heter Marie och har en syster Ullis i Östersund?
Hur tänkte du nu, "hade det handlat om körskicklighet" hade du kuggat då eller? Eller "utandningsprov innan start"? Har du fulkört i 5 år utan att bli upptäckt?
Aaaa...... det var verkligen en udda fråga i tråden "Motardläger i Örebro".
Jooo, men, min sambo, Camilla, har en kompis, Ullis, som har en syster, Marie, som har en pojkvän/sambo/man som heter Rickard som har en kompis som bor i Örebro och kör motard.
Långsökt? Jo, men med glimten i ögat kommer man långt.
Jag är VÄLDIGT sugen, men har lite aluspån i motorn som jag måste ta ur först.Kan nämna att vi va ute på banan igår och kollade till den lite snabbt. En hjullastare ska fixa till gruset i veckan och Ola har bokat upp badtunnan. Nu är det två veckor kvar till Motardsäsongen startar.
Haha.. om jag fattar rätt så finns det någon i Örebro som kör Motard. Och den någon har en kompis som heter Rickard. Jag känner en som heter Rickard, han körde lite motard förut.
Det är bättre du kommer och kör lite hos oss i Örebro. Blir inte så komplicerat.
Jag är VÄLDIGT sugen, men har lite aluspån i motorn som jag måste ta ur först.
Ska kränga RC8:an o köpa en stabilare 570 har jag tänkt.
Nån som är intr av en -08 rc8?
Den lilla koppen som sitter på kamkedjesträckaren. Jag har hittat en lite större bit men det saknas en hel del fortfarande. Jag fick rådet av min handlare att bryta motorn och tvätta ur o blåsa kanaler. Better safe than sorry sa han.Aluspån gör ingen större skada i motorn. Men vart kommer dom ifrån? Det är viktigt att ta reda på. Innan dess ska man ju inte köra. Borrat och helicoilat? Då är det bara att tuta och köra.
Den lilla koppen som sitter på kamkedjesträckaren. Jag har hittat en lite större bit men det saknas en hel del fortfarande. Jag fick rådet av min handlare att bryta motorn och tvätta ur o blåsa kanaler. Better safe than sorry sa han.
Ok, ja motorn står på bånken nu så jag tror att fullföljer o öppnar den. Påskhelgen är inbokad för skruvning.Ok, då är det inte senaste generationen husaberg du har. Dom där brukar ge sig. Alla oljekanaler med tryck i sitter efter oljefiltret. Så för den sakens skull håller jag inte med honom att motorn måste isär för att du har alu spåner i motorn. Däremot om det är för att man e osäker på om allt är helt eller inte i motorn. Då måste man öppna och titta. Var femtionde timme är lämpligt att dela en husamotor om man vill vara helt säker. Det är snabbt gjort.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|