:öl styling tips önskas!! TÄVLING

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Boys, kolla här!
http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1033

Pappsen, kan du kolla att jag får den nya gjutningen? Den verkar ha grym passform!!

Jag vill förresten inte ha den med blinkers, jag tänker sätta dem i "lufthålen" på sidorna och sedan försöka fixa så att även bakljusen blinkar.

Alltså, jag vill ha:
1 st NYA Extreme Graphics olackad, utan blinkers.

Last edited:

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
J-Bone skrev:
Boys, kolla här!
http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1033

Pappsen, kan du kolla att jag får den nya gjutningen? Den verkar ha grym passform!!

Jag vill förresten inte ha den med blinkers, jag tänker sätta dem i "lufthålen" på sidorna och sedan försöka fixa så att även bakljusen blinkar.

Alltså, jag vill ha:
1 st NYA Extreme Graphics olackad, utan blinkers.

Såg ju jäkligt bra ut, men jag vill ändå ha den från JMV, tycker det är snyggare med originallyset.

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
J-bone! Pappsen fixar biffen, 1 exteme graphics UTAN blinkers och 2 eurotails för tlr kommer att bekräftas fredag el. måndag då RC inte hade allt på lager men väntar in gottesakerna då :) Finns det fler som vill ha nåt där ifrån så går det alltså att komplettera, vet inte hur priserna kommer att bli men kanske kan vi få lite "avputsat". Har sagt att vi ska på "race" så han är lite stressad :D på RC, kanske ska vi ta en träff vid påsken? Då kommer pappsen till Karlstad, bor ju annars i Oslo.

Grejorna kommer till Karlstad, finns att hämta där eller så skickar jag dem bara vidare på nåt vis, no probs.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Pappsen skrev:
J-bone! Pappsen fixar biffen, 1 exteme graphics UTAN blinkers och 2 eurotails för tlr kommer att bekräftas fredag el. måndag då RC inte hade allt på lager men väntar in gottesakerna då :) Finns det fler som vill ha nåt där ifrån så går det alltså att komplettera, vet inte hur priserna kommer att bli men kanske kan vi få lite "avputsat". Har sagt att vi ska på "race" så han är lite stressad :D på RC, kanske ska vi ta en träff vid påsken? Då kommer pappsen till Karlstad, bor ju annars i Oslo.

Grejorna kommer till Karlstad, finns att hämta där eller så skickar jag dem bara vidare på nåt vis, no probs.

Pappsen, du är en klippa. :tummenupp
Skulle va jäkligt skoj om vi kunde träffas !

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Pappsen bjuder på påsk kaffet för dig J-bone, Davo och er övriga som kommer till hålan under långfredagen :D sen kan jag kanske bjuda på en och annan kurva ochså :tummenupp

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Gubbar, det verkar som att era trays inte finns inne hos Rhencullen just nu men att Extreme Graphics finns, jag kan vänta med beställningen tills era finns inne för att kunna dela på frakten om det inte tar alltför lång tid. Hur länge är ni beredda att vänta på Rhencullen? Ska vi vända oss någon annanstans? Vill ni ändra er beställning? Macke, vill du vara med också och vad vill du ha isåfall?

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
J-Bone skrev:
Gubbar, det verkar som att era trays inte finns inne hos Rhencullen just nu men att Extreme Graphics finns, jag kan vänta med beställningen tills era finns inne för att kunna dela på frakten om det inte tar alltför lång tid. Hur länge är ni beredda att vänta på Rhencullen? Ska vi vända oss någon annanstans? Vill ni ändra er beställning? Macke, vill du vara med också och vad vill du ha isåfall?

Tja ett par veckor är jag beredd att vänta, men Rhencullen borde ju kunna ge ett ungefärligt datum på när dom får in nya trays. Pappsen som har kontakt med dem får väl fråga efter ett datum, och när vi vet det så kan vi väl ta ställning till hur vi ska göra...

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Efter ett uttag fixade Stephen fram 1 JMV samt extrem g. Den andra är det "a few weeks" leverans tid på men det är ca 2 veckor kan jag tänka. Vi har fått 10% men kan få mer om vi betalar i hop. Det tråkiga är att jag befinner mig i den situation att jag behöver ha min klar till påsk med garanti, då hämtar jag den i Karlstad där killen som gör detta åt mig finns. Tråkigt om den inte han bli klar, ska ju lackas mm och jag fick åka Oslo -Karlstad av bara den anledningen veckan efter!

Känns lite dumt men jag behöver nog att de skickar till mig direkt för att vara säker att hinna bli klar i tid. Fördelen är att kanske är det fler som vill haka på och komplettera upp den resterande ordern och kanske kan priset bli än bättre då? J-Bone, Davvo, ni har pm

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen nu
Jag längtar efter att få se bilder på era mullermaskiner!
Hoppas att ni får hem grejorna snart!

Nu ska jag gå och sova!

G´natt Alla

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Vee-twn skrev:
Jag längtar efter att få se bilder på era mullermaskiner!
Hoppas att ni får hem grejorna snart!

Nu ska jag gå och sova!

G´natt Alla

Davo och undertecknad har beställt tailguards och huggers nu men det dröjer några veckor innan prylarna kommer. Bilder utlovas efter allt är monterat ;)

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
J-Bone skrev:
Davo och undertecknad har beställt tailguards och huggers nu men det dröjer några veckor innan prylarna kommer. Bilder utlovas efter allt är monterat ;)

Pappsen lovar detsamma. Så ni får se hur det ska se ut. Vit och blått är flått men gult och svart är rått :D Bilder bör komma in runt påsk, har fan ihjäl nån annars :mad:

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Davo skrev:
Varför inte en sån här från www.eurobikes.com. Har själv en svartgul TL och funderar på att köpa en sån, gillar att man har original lampan kvar.

GRATTIS DAVO! Pappsen har utsett dig till vinnare till bästa under tray tävlingen. har ju köpt denna, kommer nog i morgon. kommer åter med bilder.

Priset, tja det kommer då vi förhoppningsvis ses i vår/sommar. Avrostar på Långfredagen tillsammans med minst 500 andra vid en träff i Kristinehamn. Vi utgår förstås från Karlstad.

Bifogat

• nelsont eurotail.jpg
    nelsont eurotail.jpg
    85.4 KB · Visningar: 88
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha