:öl styling tips önskas!! TÄVLING

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
En sak till. Finns det inte en överhängande risk att den silver unertray "nästan" passar till orginalet. Det vore fett dåligt, mindre risk med gul då det finns flera nyanser av den färgen redan och svart, jag det är ju svart och finns dessutom många olika där med.

Mardrömmen vore med två olika nyanser, eller hår.

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
Pappsen skrev:
En sak till. Finns det inte en överhängande risk att den silver unertray "nästan" passar till orginalet. Det vore fett dåligt, mindre risk med gul då det finns flera nyanser av den färgen redan och svart, jag det är ju svart och finns dessutom många olika där med.

Mardrömmen vore med två olika nyanser, eller hår.

Klart det finns en risk att färgmatchningen inte är perfekt. Jag hade tänkt att jag ska köpa en svart (när det nu blir av) och gillar jag den inte i svart så får jag väl lämna den till nån lackerare som kan lacka den i silver.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Jag börjar fan gilla Extreme Graphicsen mer och mer alltså, det lutar nog åt en svart sådan till mig.

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Den är skit ball! Cools med twin lampor. Jag gillar den runda lösningen för jag tycker den passar bra och skiljer sig mott alla andra som har twin, typ R1 mf. Hör av dig så beställer vi ihop?!

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Pappsen skrev:
Den är skit ball! Cools med twin lampor. Jag gillar den runda lösningen för jag tycker den passar bra och skiljer sig mott alla andra som har twin, typ R1 mf. Hör av dig så beställer vi ihop?!

Japp, får jag fundera över helgen ?

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Visst kan du det. Jag kommer att beställa olackat, får fan magsår beträffande färgvalet + att jag spar tid. Lite nyfiken på vad du ev. kommer att beställa :eek: Vet du, jag har gått in för att hjälpa ett RR gäng. gsxr600 är deras båge, tror du de kan få snurr på min moppe :) Jobbar lite som sponsring jägare. Känner du nån som kan vara intresserad av att lägga några lappar för att synas på tv 4 mm så hör av dig. Jag fixar friplåtar till alla som hjälper till. OBS! Detta gör jag som årets goda hjärning. chip, chip.. :tummenupp

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Pappsen skrev:
Visst kan du det. Jag kommer att beställa olackat, får fan magsår beträffande färgvalet + att jag spar tid. Lite nyfiken på vad du ev. kommer att beställa :eek: Vet du, jag har gått in för att hjälpa ett RR gäng. gsxr600 är deras båge, tror du de kan få snurr på min moppe :) Jobbar lite som sponsring jägare. Känner du nån som kan vara intresserad av att lägga några lappar för att synas på tv 4 mm så hör av dig. Jag fixar friplåtar till alla som hjälper till. OBS! Detta gör jag som årets goda hjärning. chip, chip.. :tummenupp

Jag kan kolla med folket som håller i kulorna här på firman i nästa vecka eller nåt. Har bl a en kollega med en Trajja Daytona, så mc-intresset finns här.

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Toppen, vore kul om vi kunde testa han 600 med 135hk! 290km/h ska visst maxet vara, på en liten jävla 600, häftigt!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
SOm helt oinvigd egentligen så kan jag berätta att diodlösningen från rhencullen (tillverkad av www.extremegraphicfsmd.com) är helt suverän, bra passform och man kan köpa ett vortexkit så att diodrundlarna funkar som blinkers med (inte lagligt, men attans snyggt!)

har en sådan på min gsx-r750 och är :tummenupp

Såhär ser den ut: http://www.extremegraphicfsmd.com/photos/SRAD/sradnh.jpg

Dom har huggers i coolfiber med, men dom kostar. Köp genom Rhencullen, han är återförsäljare i europa!

//jaG

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Det kommer att bli så grymt, när beställer vi?!

Bifogat

• ryans%202.jpg
    ryans%202.jpg
    25 KB · Visningar: 123

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Jag är klar som ett ägg. Fast jag blir osäker nu när jag ser bilden ovan :eek: Beställer gärna i dag

Bifogat

• nelsont eurotail.jpg
    nelsont eurotail.jpg
    85.4 KB · Visningar: 111

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Jag har bestämt mig, jag ska ha:
1st Extreme Graphics, svart.

Körde premiärturen med min evil twin igår, faaan va gött, ljudet från RS3´orna gav mig fan stå*** trots att det va lite småkyligt ute :D

Polaren på sin RSV med originalburk var lite sotis på soundet kan jag säga så nu ska han skaffa ett Arrow till sin, hehe.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Pappsen: Du har PM.

P.S.
För att förtydliga mitt PM:
Jag vill inte ha några externa blinkers i trayen, de enda blinkers jag kan tänka mig är om de två bakljusen även agerar blinkers.

Last edited:

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
J-Bone skrev:
Jag har bestämt mig, jag ska ha:
1st Extreme Graphics, svart.

Körde premiärturen med min evil twin igår, faaan va gött, ljudet från RS3´orna gav mig fan stå*** trots att det va lite småkyligt ute :D

Polaren på sin RSV med originalburk var lite sotis på soundet kan jag säga så nu ska han skaffa ett Arrow till sin, hehe.

Sotis e bara förnamnet... efternamnet är jäv---t...
ruggigt skön sång ur RS3'orna...
Har nu under dagen dock blitt lite splittrad i vad fan jag ska ha...
hittat en site med tamejfan allt inom burkar till mille R... gah..
dubbla eller enkla? märke? kolfiber, titan eller alu?
suck...

:bow inför ljudet av en twin!!!

dessa e juh helt ok?!?

Bifogat

• espeee.jpg
    espeee.jpg
    38 KB · Visningar: 105

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Uuäää!!! Snabbt, ska jag köpa denna eller fixa blinkare på nåt annat sätt ??

Bifogat

• und2.gif
    und2.gif
    10.3 KB · Visningar: 148
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha