:öl styling tips önskas!! TÄVLING

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Davo skrev:
Jag letade som f*n där igår men hittade ingen hugger alls, det var bara en tanke att dom borde ju kunna ta hem en eftersom dom ändå säljer Extreme´s undertray´s. Jag har tänkt att ringa dom och höra eftersom jag också vill ha en hugger, ska se om jag hinner idag efter jobbet.

Koolers! Håll oss uppdaterade. :)

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Pappsen här. Snackade med rascal och han hade köpt huggern på S-racing. 1500sek. Finns denna skitballa JMV (eurotail) att köpa på Rhencullen menar du. Fan jag blir fett osäker, tror att denna verkar coolast faktiskt! Vet du vad den kostar? Byter man lykta eller är orginalet modifierat?

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Pappsen skrev:
Pappsen här. Snackade med rascal och han hade köpt huggern på S-racing. 1500sek. Finns denna skitballa JMV (eurotail) att köpa på Rhencullen menar du. Fan jag blir fett osäker, tror att denna verkar coolast faktiskt! Vet du vad den kostar? Byter man lykta eller är orginalet modifierat?

Rhencullen har ju alla tre tailguards på sin sajt. JMV, Extreme Graphics och Topline. Så det är ju bara att välja, vi kan alla beställa ihop därifrån (om priset är bra förstås, vad kostar de?)

På JMV´n tror jag att det är originalglaset som är upphöjt i bakdelen. (Annan infästning bara).

Jag har fett svårt att bestämma också, JVM´n är nog snäppet snyggare än Extreme Graphicsen men det tycks ju inte finnas något fäste för skylten på JMV´n ??

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
J-Bone skrev:
Rhencullen har ju alla tre tailguards på sin sajt. JMV, Extreme Graphics och Topline. Så det är ju bara att välja, vi kan alla beställa ihop därifrån (om priset är bra förstås, vad kostar de?)

På JMV´n tror jag att det är originalglaset som är upphöjt i bakdelen. (Annan infästning bara).

Jag har fett svårt att bestämma också, JVM´n är nog snäppet snyggare än Extreme Graphicsen men det tycks ju inte finnas något fäste för skylten på JMV´n ??

Fäste är väl inga problem att fixa om det nu inte finns något.
Jag har ringt Rhencullen nu och enligt dom så kan man köpa allt som Extreme Graphics säljer genom dom, dock så har dom inte allt i lager så dom får i sin tur beställa det från Kanada först. Huggern till TL hade dom tex inte i lager, tänkte inte på att fråga om undertray, men som sagt allt som finns på Extreme´s hemsida kan man köpa genom Rhencullen. Han jag pratade med tyckte att jag skulle beställa en från Kanada men då åker man ju på massa tull avgifter och annat trams så jag tror att det är bättre att beställa den långa vägen genom Rhencullen även om det blir längre lev.tid.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Davo skrev:
Fäste är väl inga problem att fixa om det nu inte finns något.
Jag har ringt Rhencullen nu och enligt dom så kan man köpa allt som Extreme Graphics säljer genom dom, dock så har dom inte allt i lager så dom får i sin tur beställa det från Kanada först. Huggern till TL hade dom tex inte i lager, tänkte inte på att fråga om undertray, men som sagt allt som finns på Extreme´s hemsida kan man köpa genom Rhencullen. Han jag pratade med tyckte att jag skulle beställa en från Kanada men då åker man ju på massa tull avgifter och annat trams så jag tror att det är bättre att beställa den långa vägen genom Rhencullen även om det blir längre lev.tid.

Åkej, vad är det för pris från Rhencullen då? Det kanske är lika bra att beställa en hugger från S-racing då kanske för 1500 spänn om man kan få den på en vecka eller nåt.

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
J-Bone skrev:
Åkej, vad är det för pris från Rhencullen då? Det kanske är lika bra att beställa en hugger från S-racing då kanske för 1500 spänn om man kan få den på en vecka eller nåt.

Ja varför inte? Det verkar ju bli billigare då Extreme vill ha 249$US för en i coolfiber och 179$ för en i coolfiber look. Frågan är ju om Rhencullen har Undertrayen i lager, jag glömde ju att fråga det, skyller på att det var svårt att höra vad han sa för det var någon som stog och tokvarvade en hoj i bakgrunden. :rolleyes:

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Davo skrev:
Ja varför inte? Det verkar ju bli billigare då Extreme vill ha 249$US för en i coolfiber och 179$ för en i coolfiber look. Frågan är ju om Rhencullen har Undertrayen i lager, jag glömde ju att fråga det, skyller på att det var svårt att höra vad han sa för det var någon som stog och tokvarvade en hoj i bakgrunden. :rolleyes:

Ja, undrar om de har trays´en i lager, kanske skulle ringa igen och kolla pris, om de har alla hemma och vad det skulle bli för leveranstid ?

Verkar som det blir en hugger i c00lfiberlook från S-rejsing då kanske...

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Boys, kolla här:
http://www.thehayles.freeserve.co.uk/prod02.htm
Performance Composites ligger också i england, kolla priset på huggern i kolfiber!

Rear hugger and chain guard
TL04
N/A
106.00

Det kanske är i pund, men ändå bra ju.

tlrhugger.jpg

Klicka på images, snygga blinkers där !

Last edited:

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
jag har mailat med Rhencullen och eurobike lösningen nedan kulle olackad kosta 119 pund och de skulle få leverans från USA om 10dagar! Kanon kvalitet på dessa prylar skrev Stephen. Skulle köpa KN med det hade de inte, vart köper man detta bäst och billigast? Pappsen har ändrat sig, denna lösning och blinkers får det bli, tack för tillrättavisningen :D

Nå, vilka är med att beställa från Rhencullen? Ju tidigare desto bättre, typ Fredag :confused:

1 Pappsen, eurotail i gult 119 +50 (lackering) ca 2230sek

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Axxess Trading i Sverige har den här för 2595:-

M_TL1000-R_pdr_Z.jpg

De har blinkers också.

S-Racing verkar klart billigast på huggers annars ! :tummenupp

Last edited:

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
jag har mailat med Rhencullen och eurobike lösningen nedan kulle olackad kosta 119 pund och de skulle få leverans från USA om 10dagar! Kanon kvalitet på dessa prylar skrev Stephen. Skulle köpa KN med det hade de inte, vart köper man detta bäst och billigast? Pappsen har ändrat sig, denna lösning och blinkers får det bli, tack för tillrättavisningen :D

Nå, vilka är med att beställa från Rhencullen? Ju tidigare desto bättre, typ Fredag :confused:

1 Pappsen, eurotail i gult 119 (+50 lackering) ca 2230sek

Bifogat

• nelsont eurotail.jpg
    nelsont eurotail.jpg
    85.4 KB · Visningar: 162

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
J-Bone skrev:

M_TL1000-R_pdr_Z.jpg

De har blinkers också.

Axesstrading har ca 7 veckors leveranstid, fan mitt i säsongen ju ;) tyckte dessutom att han var lite dryg :zpy men kanske hade han en dålig dag? Jag tror att Rhencullen är bäst och grabbar, pappsen har tittat endel :fakta

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
Pappsen skrev:

1 Pappsen, eurotail i gult 119 +50 (lackering) ca 2230sek

Jag får tyvärr passa så länge, verkar inte lösa sig med stålar, har lite saker jag måste sälja av innan jag kan beställa. :mad:

Edit: Alltså jag har stålar MEN dom är öronmärkta för nytt ställ, handskar och hjälm, så jag vill inte ta av dom för att sedan stå där med skägget i brevlådan om jag inte lyckas sälja det jag vill bli av med.

Last edited:

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Pappsen skrev:
J-Bone skrev:

M_TL1000-R_pdr_Z.jpg

De har blinkers också.

Axesstrading har ca 7 veckors leveranstid, fan mitt i säsongen ju ;) tyckte dessutom att han var lite dryg :zpy men kanske hade han en dålig dag? Jag tror att Rhencullen är bäst och grabbar, pappsen har tittat endel :fakta

Ja, 7 veckor går ju fetbort. Jag har stålar och kan haka på men jag måste vänta och se att allt flyter som det ska med min hojdeal först, sen så har jag så satans svårt att välja tray, vi kanske kan vänta några dagar till? ... :confused

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Va, fram med vilka du väljer bland :bow . Det fina med eurobike är att du kan placera skylten vart som helst. Ca 4 veckor till leverans, orginal färgen är glasfibervitt så du kan ju lacka själv om du vill, jag köper min helt klar. Vad tror du om en i gult, du vet väl hur -00 ser ut innan du svarar :rolleyes: Svartare bakdel, helgul framdel, varvat med silver och min fet snygga hugger :tummenupp

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Pappsen skrev:
Va, fram med vilka du väljer bland :bow . Det fina med eurobike är att du kan placera skylten vart som helst. Ca 4 veckor till leverans, orginal färgen är glasfibervitt så du kan ju lacka själv om du vill, jag köper min helt klar. Vad tror du om en i gult, du vet väl hur -00 ser ut innan du svarar :rolleyes: Svartare bakdel, helgul framdel, varvat med silver och min fet snygga hugger :tummenupp

Gula -00:an är väl svart undertill på bakdelen, det är ju så på den blåvita (snabbare modellen :crash) också. Isåfall är det klart snyggast med en svart tray också. Det ska vara samma färg på trayen som det är där skarven mot vanliga lacken blir om du förstår vad jag menar.

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
J-Bone skrev:
Gula -00:an är väl svart undertill på bakdelen, det är ju så på den blåvita (snabbare modellen :crash) också. Isåfall är det klart snyggast med en svart tray också. Det ska vara samma färg på trayen som det är där skarven mot vanliga lacken blir om du förstår vad jag menar.

Gula -00 är varken svart eller gul undertill på bakdelen den är silverfärgad. Så här ser den ut.

Bifogat

• tlr%20undertail.jpg
    tlr%20undertail.jpg
    40.2 KB · Visningar: 137

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Sant så sant att den ser ut på det viset under ifrån. ***** fan va osäker jag blir på färgvalet, undertailen är jag nog klar över. Vilka tycker silver, gul eller svart. Tänk på att jag har en kolfiberhugger. Mitt SYKE ställ mathar så jag fan blir :rolleyes: tårögd, synd jag inte har en bild men den är gul, svart och dessutom silver, helt sjukt bra. Gul svart hjälm, svarta handskar och stövlar. Kommer se ut som värsta fjollan när allt matchar så.

Men när pappsen stampar till så jävlar. Hoppas det inte går som 96 när jag small min blade och bröt ryggen. Denna gång har jag en hårdare hjälm så inte hornen kommer igenom :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy