Davo skrev:Sluta nu du ger mig beslutsångest...
Extreme Graphics ser ju bra ut men det gör ju JMV´s också, dock så undrar jag lite vad hålet i JMV´s ska vara bra för.. Fast kollar man på bilden som Rhencullen har på Extreme´s så ser den ganska skum ut. AAAHRG beslut, beslut.... Har du bestämt dig?
När får du veta om du får den blå/vita då?
Vee-twn skrev:Ha!
Då ska jag vara först med att grattilera J-ben till ett fint köp!!
"Klart killen ska ha en twin"!!
J-Bone skrev:Tackar! Men än ska jag inte ropa hej, lagen om alltings jävlighet ni vet... men det ser mycket lovande ut !
Boys, ni har väl inte missat www.tlplanet.com ?
Ska vi dra igång en TL-tråd, de andra kör ju egna trådar för sina hojar tänkte jag...
Skulle vara sketkul att träffa andra TL-freaks i sommar, vad tycker ni?
Davo skrev:Jag har ju inga kort på hojen som den ser ut nu, men dra gärna igång en TL tråd, alltid kul att se snygga hojar. Hoppas allt löser sig med köpet nu då. Vi får väl ta en sväng ihop och mullra lite i sommar.
Edit: Nej jag har inte missat TL-Planet är medlem men under ett annat nick.
J-Bone skrev:Jag är på med en beställning! Ska bara få hojköpet klart först, vilket borde bli imorgon, jag återkommer fredag förmiddag.
Pappsen! Återigen, var har du hittat coooolfiberhuggern?
Fan, glömde det viktigaste! GRATTIS Jag har kört 20 meter med min så vi är i samma sits, kommer fan inte i håg hur den ser ut, har sett den i 30 min. Den finns i Karlstad och jag i Oslo, men till påsken då jävlarrr smäller det. kompisen tävlar med en gsxr600 så det är han som fixar min moppe. Vill du ha hjälp så rekommenderar jag gärna honom. De behöver sponsorer, all hjälp är välkommet. De kommer att synas på tv mm och denna grabben är snabb fixa en sponsor så fixar han moppen gratis åt dig!
Pappsen skrev:Återigen så köpte jag den av Rascal. Kontakta honom, har är skit trevlig. Jag väntar till Fredag kl13.00 innan jag beställer. Är det ok, jag slutar mitt jobb då och ringer härifrån. Tror att jag måste betala direkt via kort. En överföring till mig kanske om det inte går att lösa på annat sätt. Vet att det brukar funka så om man köpet från UK.
Hur kommer du lösa blinkers? Tycker inte du att det skulle vara skönt och rent att slipp utstående atteraljer på din "mullermaskin"? jag ska kugga ner två kugg på framdrevet det kommer trycka på fint det lovar jag.
Fixa en tl thread. givetvis
J-Bone skrev:Jag är på med en beställning! Ska bara få hojköpet klart först, vilket borde bli imorgon, jag återkommer fredag förmiddag.
Pappsen! Återigen, var har du hittat coooolfiberhuggern?
Davo skrev:Jag är förhoppningsvis också med på en beställning. Rhencullen har väl coolfiberhuggern? Eller har dom bara vissa utvalda delar av Extreme Graphics utbud? Extreme har ju coolfiberhugger, så om inte annat borde ju Rhencullen kunna ta hem en.
Pappsen skrev:Jag beställer från Rhencullen denna vecka. Klart att du ska haka på. Jag beställer Topline för min, den verkar fet trots den usla bilden. Integrerade blinker är ett måste, de andra lösningarna ser "skitiga" ut tycker jag. I sommar jävlar skall det mullras kompis, ring om du vill beställa från RC! +47 926 66 652, mattias
Davo skrev:Personligen tycker jag Topline´s ser ut som skit, no offence smaken e som baken. Tycker det är mycket snyggare med blinkers i "luftintagen" eller om man inte ska ha skylten i hjulhuset så kan man ju alltid sätta dom på varsin sida om skylten. Aja för mig blir det JMV´s om det blir nån nu när ni beställer. Om det nu blir så, så säger jag till dig Pappsen, om jag fortfarande får beställa med er efter min diss av Toplines tray.
J-Bone skrev:Åfan! Ska surfa Rhencullens sajt igen, kanske har en najs cooolfiberhugger.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|