:öl styling tips önskas!! TÄVLING

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Davo skrev:
Sluta nu du ger mig beslutsångest...
Extreme Graphics ser ju bra ut men det gör ju JMV´s också, dock så undrar jag lite vad hålet i JMV´s ska vara bra för.. Fast kollar man på bilden som Rhencullen har på Extreme´s så ser den ganska skum ut. AAAHRG beslut, beslut.... Har du bestämt dig?
När får du veta om du får den blå/vita då?

Gaaahh!! Kan fan inte hålla mig längre, hon blir nog min på torsdag! Har kommit överens med säljaren idag så nu är det bara detaljer och sånt kvar. Jag är helt uppskruvad och vet inte var jag ska ta vägen liksom!

Hmm... kanske gillar JMV´n bäst trots allt, det är mera klassisk Tiller-look liksom... eller nåt.

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen nu
Ha!
Då ska jag vara först med att grattilera J-ben till ett fint köp!!
"Klart killen ska ha en twin"!!

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Vee-twn skrev:
Ha!
Då ska jag vara först med att grattilera J-ben till ett fint köp!!
"Klart killen ska ha en twin"!!

Tackar! Men än ska jag inte ropa hej, lagen om alltings jävlighet ni vet... men det ser mycket lovande ut !

Boys, ni har väl inte missat www.tlplanet.com ?

Ska vi dra igång en TL-tråd, de andra kör ju egna trådar för sina hojar tänkte jag...

Skulle vara sketkul att träffa andra TL-freaks i sommar, vad tycker ni?

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
J-Bone skrev:
Tackar! Men än ska jag inte ropa hej, lagen om alltings jävlighet ni vet... men det ser mycket lovande ut !

Boys, ni har väl inte missat www.tlplanet.com ?

Ska vi dra igång en TL-tråd, de andra kör ju egna trådar för sina hojar tänkte jag...

Skulle vara sketkul att träffa andra TL-freaks i sommar, vad tycker ni?

Jag har ju inga kort på hojen som den ser ut nu, men dra gärna igång en TL tråd, alltid kul att se snygga hojar. Hoppas allt löser sig med köpet nu då. Vi får väl ta en sväng ihop och mullra lite i sommar.

Edit: Nej jag har inte missat TL-Planet är medlem men under ett annat nick.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Davo skrev:
Jag har ju inga kort på hojen som den ser ut nu, men dra gärna igång en TL tråd, alltid kul att se snygga hojar. Hoppas allt löser sig med köpet nu då. Vi får väl ta en sväng ihop och mullra lite i sommar.

Edit: Nej jag har inte missat TL-Planet är medlem men under ett annat nick.

Det blir givet mycket mullrande i sommar! Jag kommer åka en del med en Mille och en 748 så v-twin sången kommer att ljuda rejält. :rock

Angående tailguard: Rhencullen har ju tre varianter så vi kan kanske beställa ihop därifrån så kan ju alla få den de gillar bäst.

Är det någon mer än jag intresserad av WP bakdämpare? Jag har hittat dem kompletta med länkage och allt till både R och S.

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Tycker helt klart att JMW är snyggast!!! :tummenupp

Räddade domhär (lite roliga) TLR bilderna från gamla forumet:

Bifogat

• daffy.jpg
    daffy.jpg
    70.7 KB · Visningar: 262

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Men vart sätter man blinkers? Är den integrerad i bakljuset kanske? I annat fall så blir det inte fullt så coolt tycker jag, skitbra bild förresten mot min skit bild men min blir clean för att vara en tlr. Väljer en gul undertray och har en kol hugger.

Bifogat

• tlr (2).jpg
    tlr (2).jpg
    43.3 KB · Visningar: 231

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Jag beställer från Rhencullen denna vecka. Klart att du ska haka på. Jag beställer Topline för min, den verkar fet trots den usla bilden. Integrerade blinker är ett måste, de andra lösningarna ser "skitiga" ut tycker jag. I sommar jävlar skall det mullras kompis, ring om du vill beställa från RC! +47 926 66 652, mattias

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Jag är på med en beställning! Ska bara få hojköpet klart först, vilket borde bli imorgon, jag återkommer fredag förmiddag.

Pappsen! Återigen, var har du hittat coooolfiberhuggern?

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Återigen så köpte jag den av Rascal. Kontakta honom, har är skit trevlig. Jag väntar till Fredag kl13.00 innan jag beställer. Är det ok, jag slutar mitt jobb då och ringer härifrån. Tror att jag måste betala direkt via kort. En överföring till mig kanske om det inte går att lösa på annat sätt. Vet att det brukar funka så om man köpet från UK.

Hur kommer du lösa blinkers? Tycker inte du att det skulle vara skönt och rent att slipp utstående atteraljer på din "mullermaskin"? jag ska kugga ner två kugg på framdrevet :D det kommer trycka på fint det lovar jag.

Fixa en tl thread. givetvis :tummenupp

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
J-Bone skrev:
Jag är på med en beställning! Ska bara få hojköpet klart först, vilket borde bli imorgon, jag återkommer fredag förmiddag.

Fan, glömde det viktigaste! GRATTIS :) Jag har kört 20 meter med min så vi är i samma sits, kommer fan inte i håg hur den ser ut, har sett den i 30 min. Den finns i Karlstad och jag i Oslo, men till påsken då jävlarrr smäller det. kompisen tävlar med en gsxr600 så det är han som fixar min moppe. Vill du ha hjälp så rekommenderar jag gärna honom. De behöver sponsorer, all hjälp är välkommet. De kommer att synas på tv mm och denna grabben är snabb :crash fixa en sponsor så fixar han moppen gratis åt dig!

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Pappsen skrev:
Återigen så köpte jag den av Rascal. Kontakta honom, har är skit trevlig. Jag väntar till Fredag kl13.00 innan jag beställer. Är det ok, jag slutar mitt jobb då och ringer härifrån. Tror att jag måste betala direkt via kort. En överföring till mig kanske om det inte går att lösa på annat sätt. Vet att det brukar funka så om man köpet från UK.

Hur kommer du lösa blinkers? Tycker inte du att det skulle vara skönt och rent att slipp utstående atteraljer på din "mullermaskin"? jag ska kugga ner två kugg på framdrevet :D det kommer trycka på fint det lovar jag.

Fixa en tl thread. givetvis :tummenupp

Jag ska leta upp ett par blinkare som passar i lufthålen på sidorna i bakdelen, klart snyggast tycker jag.
Hmm... är Rascal reggad här igen efter databas-fadäsen?

Gå ner TVÅ kugg fram? Damn, jag funderar på att gå upp två bak, vilket de flesta tycker är perfekt utväxling.

Jag gillar JMV tailen bäst, frågan är bara var fan man sätter skylten på den?? Ser ite ut att finnas nåt färdigt fäste ju, på Extreme Graphicsen finns det ju ett ställe färdigt att fästa i verkar det...

Vad kommer det att kosta från Rhencullen då?

Last edited:

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
J-Bone skrev:

Jag är förhoppningsvis också med på en beställning. Rhencullen har väl coolfiberhuggern? Eller har dom bara vissa utvalda delar av Extreme Graphics utbud? Extreme har ju coolfiberhugger, så om inte annat borde ju Rhencullen kunna ta hem en.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Davo skrev:
Jag är förhoppningsvis också med på en beställning. Rhencullen har väl coolfiberhuggern? Eller har dom bara vissa utvalda delar av Extreme Graphics utbud? Extreme har ju coolfiberhugger, så om inte annat borde ju Rhencullen kunna ta hem en.

Åfan! Ska surfa Rhencullens sajt igen, kanske har en najs cooolfiberhugger.

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
Pappsen skrev:
Jag beställer från Rhencullen denna vecka. Klart att du ska haka på. Jag beställer Topline för min, den verkar fet trots den usla bilden. Integrerade blinker är ett måste, de andra lösningarna ser "skitiga" ut tycker jag. I sommar jävlar skall det mullras kompis, ring om du vill beställa från RC! +47 926 66 652, mattias

Personligen tycker jag Topline´s ser ut som skit, no offense smaken e som baken. Tycker det är mycket snyggare med blinkers i "luftintagen" eller om man inte ska ha skylten i hjulhuset så kan man ju alltid sätta dom på varsin sida om skylten. Aja för mig blir det JMV´s om det blir nån nu när ni beställer. Om det nu blir så, så säger jag till dig Pappsen, om jag fortfarande får beställa med er efter min diss av Toplines tray. :)

Edit: Stavfel

Last edited:

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Davo skrev:
Personligen tycker jag Topline´s ser ut som skit, no offence smaken e som baken. Tycker det är mycket snyggare med blinkers i "luftintagen" eller om man inte ska ha skylten i hjulhuset så kan man ju alltid sätta dom på varsin sida om skylten. Aja för mig blir det JMV´s om det blir nån nu när ni beställer. Om det nu blir så, så säger jag till dig Pappsen, om jag fortfarande får beställa med er efter min diss av Toplines tray. :)

Hehe, no offense Pappsen, men jag e med på Davo´s linje där :D

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
J-Bone skrev:
Åfan! Ska surfa Rhencullens sajt igen, kanske har en najs cooolfiberhugger.

Jag letade som f*n där igår men hittade ingen hugger alls, det var bara en tanke att dom borde ju kunna ta hem en eftersom dom ändå säljer Extreme´s undertray´s. Jag har tänkt att ringa dom och höra eftersom jag också vill ha en hugger, ska se om jag hinner idag efter jobbet.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0