Sugen att prova motard efter att ha kört landsvägare ett par år så övertyga mig.....Har en speed triple till salu men skulle kunna byta den mot en motard med dubbla uppsättningar med hjul(vill kunna åka vinter med)!!!! Kööööööööööööööööör!!
......där kommer nästa fråga,vad skall jag ha???
Jag är övertygad!!!Gäller bara att sälja trajjan och köpa en........där kommer nästa fråga,vad skall jag ha???
p.s köp min cykel vettja d.s
Krav på elstart = KTM 625
Inget krav på elstart = Honda XR650 eller KTM 660
lutar åt ktm....tackar för tipsen!!!
Vilka motarder har elstart?
Jag är en liten jävel men stor som fan i käften och det hjälper föga mycket när man ska kicka igång den.
Jag är 175 och väger 62 under sommaren och 66+ under vintern då det bulkas
Jag är en liten jävel men stor som fan i käften och det hjälper föga mycket när man ska kicka igång den.
Att kicka igång en LC4:a är ren och skär teknik bara. Jag väger i och för sig nästan dubbelt så mycket jämfört med dig, men inte ens jag fick igång den när jag hämtade den. Säljaren fick starta cykeln åt mig.
När man har lärt sig så startar den på första eller andra kicken. Inga som helst problem och jag använder definitivt inte hela min runda och goa kropp till det.
Om du vill ha elstart så ska du i så fall köpa 625:an. Nu har jag ingen erfarenhet av just den modellen, men jag har haft en 640 -06 och det var stor skillnad mot min nuvarande 660 trots att jag bytte förgasare och körde med Akra slipon på den. Jag upplever ändå min 660 piggare än 640.
mycket visa ord från er,alla tycks gilla KTM men ingen som lobbar för Husaberg??
mycket visa ord från er,alla tycks gilla KTM men ingen som lobbar för Husaberg??
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|